F1

<< < (385/414) > >>

PeteL:
Taisi olla tylsä testipäivä Marussialla:

Talli joutui keskeyttämään testaamisen, kun yksi sen työntekijöistä latasi ”troillaistyyppisen” viruksen tallin tietokoneille.
Viruksen takia suurin osa hienosta testipäivästä valui hukkaan.

http://www.tekniikkatalous.fi/viihde/kausi+alkamassa+testit+kaynnissa++tumpelo+lataa+troijalaisen+formulatallin+paha+paiva/a970635

tare:
Tulee mielenkiintoinen kausi. Kuinka monta autoa ajaa maaliin saakka Australian kisassa 16.03.2014? Veikkaan itse, että alle kymmenen. No tarkalleen kahdeksan autoa ylittää maaliviivan 

teroe:

Tulee mielenkiintoinen kausi. Kuinka monta autoa ajaa maaliin saakka Australian kisassa 16.03.2014? Veikkaan itse, että alle kymmenen. No tarkalleen kahdeksan autoa ylittää maaliviivan 

Olen tässä jo mietiskellyt, että millainen kalbaliikki syntyy, jos kaikki hyytyvät radan varteen ennen maaliviivaa. Tuo nyt on varsin epätodennäköistä, sillä ovathan ainakin Mersu-moottoriset tallit ajaneet testeissä kisasimulaatioita menestyksellä. Bensansäästö lienee kaikille se isoin yksittäinen ongelma.

tare:
Ei ehkä tarvitse ajaa maaliin. Lähimmäksi maaliviivaa saakka päässyt voittaa. Sehän oli ennen jotain kaksi tuntia ja 300 km, vai miten se meni?
Säännöt muuttuvat nyt liian nopeasti. Missä kirjassa on uudet säännöt ja kuinka paksu se kirja on? 

svirkkul:
Huhujen mukaan Rellut häviäisi Mersuille ja Ferkulle 1,5-2sec per kierros. Ovat ruikuttaneet FIA:lta moottorinkehitykseen 3kk lisäaikaa mutta pakit tuli. Vettel kiukuttelee kuin pikku poika.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page