F1

<< < (5/414) > >>

mmniemi:

Michelinin rengaspomotko syyllisiä?? Eihän siinä rengas Räkältä hajonnut vaan ripustukset. Itse Räkä autonsa (taas kerran) paskaksi ajoi, turha siitä on muita syytellä. Mitäs ajeli hiekalla sun muuta, formulat on tarkoitettu siihen radan päällystetylle osalle.

Ei se rengas mene siitä neliskulmaiseksi kulu, jos sillä ajetaan hiekalla pari sataa metriä hiekalla. Kyllä se rengas yksinkertaisesti kului loppuun omia aikojaan ja ravistus jne hajoitti sitten sen ripustuksen. Näkihän sen kierroskaupalla, miten epätasaiseksi se rengas oli kulunut ja se ravistaminen näkyi paljaalla silmälläkin jo kauan ennen viimeistä kiekkaa...

Reisi:
Renkaan kuluttaa epätasaiseksi lukkojarrutukset, joita Räkälle sattui pari kertaa, olihan Alonsonkin takarenkaat loppuun kuluneet, mutta ne eivät ravistaneet.

helopilot1:

Ei se rengas mene siitä neliskulmaiseksi kulu, jos sillä ajetaan hiekalla pari sataa metriä hiekalla. Kyllä se rengas yksinkertaisesti kului loppuun omia aikojaan ja ravistus jne hajoitti sitten sen ripustuksen. Näkihän sen kierroskaupalla, miten epätasaiseksi se rengas oli kulunut ja se ravistaminen näkyi paljaalla silmälläkin jo kauan ennen viimeistä kiekkaa...

Sanoinko että se kului hiekalla ajosta? En. Eikä se rengas loppuun kulunut "omia aikojaan" vaan kyllä se Räkä sen paskaksi jarrutteli ihan itse. Sitä tarkoitin, että ne hiekalla ajelut saattoivat vaurioittaa ripustuksia jo paljon aikaisemmin ja se taas johti renkaan epätasaiseen kulumiseen/ lukkojarrutuksiin. Niin tai näin, turha syytellä muita jos itse rikkoo vehkeensä.

teemuv:
Ei tässä kannata Micheliniä tai McLarenia syytellä. Kimi ei vaan säästellyt tarpeeksi renkaita joten auto ei selvinnyt loppuun asti eli oma moka.
Kyllä Alonso on kova kuski, Ferrarillakin alkaa nopeutta jo ajoitellen löytymään. Ja Juan Pablo alkaa lämmetä, Kimi ei pisteissä nyt niin kaukana vielä ole ja Montoya ei halua olla kakkoskuski..Ferrarilla Barrichello on hiiltynyt Schumacheriin ja haluaa voittaa kisoja...
Kyllä tässä on kaikki ainekset huikeaan kauteen.

Couldhard menestyi hienosti. Se on jännä miten Red Bull on pärjännyt kohtuullisen hienosti kisoissa, kehitys menee oikeaan suuntaan. Antaakohan se Red Bull oikeasti siivet?

mmniemi:

Sitä tarkoitin, että ne hiekalla ajelut saattoivat vaurioittaa ripustuksia jo paljon aikaisemmin ja se taas johti renkaan epätasaiseen kulumiseen/ lukkojarrutuksiin.

Tai sitten siellä antoi jokin periksi jo aiemmin ja sen seurauksena Kimi ajoi sinne hiekalle... Aivan totta, huonoja arvauksiahan me vaan voidaan ilman tarkempaa tietoa ilmoille heitellä

Niin tai näin, turha syytellä muita jos itse rikkoo vehkeensä.

Kimihän sen hajoitti, eikä me, jotka täällä muita syytellään

Navigation

Up one level

Next page

Previous page