F1

<< < (41/414) > >>

hennri:
Mua ärsyttää niin hel*etisti tuo Nicon hehkuttaminen.  Poika on enemmän maanpetturi kun suomalainen, kun isä on suomalainen niin poika itse ei puhu sanaakaan suomea ja on saksalainen. Niin miksi me suomalaiset juhlimme Nicon hyvää ajoa??

Gladstone:

Minä veikkaan että nicon sijoitus oli taitoa, ripaus tuuria ja suuri latautuminen kisaan. Ens kisassa taso tulee automaattisesti tipahtamaan.

Tason lasku on varmaankin odotettavissa. Veikkaisin, että Nicoa auttoi se, että GP2:sen finaali ajettiin viime vuonna juuri Bahrainissa. Rata siis oli entuudestaan tuttu. Ensi viikonloppuna nuorempi Rosberg onkin isomman haasteen edessä kun ei se Malesian rata ole entuudestaan tuttu.

Henri:Miten ihmeessä saat Nicosta maanpetturin sillä perusteella että mies ei puhu suomea?? Keken vikahan se on ettei pojalleen ole suomea puhunut, vähän hankala sitä muuten siellä Monacossa olisi ollut pojan oppia suomea. Onko siis myös Närpesläinen jordbrukare joka ei osaa suomea maanpetturi??

Esa:
Nicohan on tosiaan oikein eurooppalainen, kielitaitoinen, fiksu supliikkimies, eikä ollenkaan semmoinen naapureitaan kyräilevä ummikkosuomalainen muukalaisvihaaja-pierupussi kuin kunnon ihmisen pitäisi olla Pirunko väliä sillä ylipäätään on, mitä maata joku urheilija "edustaa"? Nicon isä on suomalainen ja äiti saksalainen ja hänellä itsellään on kummankin maan kansalaisuus, mutta hän on koko ikänsä asunut Monacossa, eikä varmasti osaa käyttää nahkahousuja yhtään sen paremmin kuin tuohivirsujakaan. Mitä järkeä hänen olisi opetella vielä suomeakin vain, jotta voisi vastata toimittajien kysymyksiin silläkin kielellä? Nico on suomalaiselle yleisölle pienestä pitäen tuttu isänsä kautta, joten tottahan sen pärjääminen kiinnostaa enemmän kuin vieraampien, mutta kyllä minä ainakin arvostan hyvää kuskia täysin hänen kansalaisuuksistaan riippumatta.

hennri:

Henri:Miten ihmeessä saat Nicosta maanpetturin sillä perusteella että mies ei puhu suomea?? Keken vikahan se on ettei pojalleen ole suomea puhunut, vähän hankala sitä muuten siellä Monacossa olisi ollut pojan oppia suomea. Onko siis myös Närpesläinen jordbrukare joka ei osaa suomea maanpetturi??

Tarkotin tuota maanpetturia vähän ironisesti, mutta en silti osaa iloita pätkääkään Nicon hyvistä sijoituksista. Kun itse synnyin 8 vuotta Keken maailmanmestaruuden jälkeen joten Keken voittoja en silloin osannut juhlia Keken puolesta joten en tunnu saavan yhteyttä Nicon Keken kautta.

Nyt en osaa todellakaan perustella tätä Nico "vihaani" mitenkään, mutta kai yritän sanoa, että miten suu pannaan, jos parin vuoden päästä suomalainen Kimi Räikkönen häviää kovan taistelun jälkeen maailmanmestaruuden saksalaiselle Nico Rosergille. Minulle Nico on saksalainen siinä missä Schumacherit ja Heidfield ja kumppanit ja sen takia ärsyttää tämä Nicosta vouhkominen

mmniemi:

Minulle Nico on saksalainen siinä missä Schumacherit ja Heidfield ja kumppanit ja sen takia ärsyttää tämä Nicosta vouhkominen

Kukas sen sanoo, että saksalaisen menestyksestä iloitseminen on vouhkaamista? Ihan hyvin joku toinen voi ajatella samalla tavalla teistä deutch hatereista. Että ihme vouhkaamista, kun suupalttia Räikköstä kannattaa 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page