F1

<< < (57/413) > >>

JaniV:
Kyllä muakin potuttaa jos tuo on totta, formulat on periaatteessa ainoaa moottoriurheilua jota täällä näkee. mutta uskon 100% vasta kun maikkarin sivulla on tuosta asiaa. onhan se muutenkin menossa ekosarjaksi mutta kovalainen kylläkin kiinnostaisi...

toki ainahan voi jännätä formula1.comin live timing sivulla, onhan sielläkin kommentaattori ja näkee tasan tarkkaan mitä tapahtuu

irakviper:

Mielestäni täysin naurettavaa.  Mainosten määrä vain kasvaa ja ohjelmatarjonta heikkenee. Jatketaan vain näin... 

Tänä vuonna kaapelikortilla MTV3+:lta formulat tuli ilman mainoksia...viime vuonna maksoin, ettei tarvinnut mainoksista kärsiä kisan aikana, eikä haittaa vähääkään vaikka maksaisi ensi vuonnakin. Jos vaikka sitten tulis jotain lisäpalveluita maksullisuuden myötä.

odo:
Voisivat vihdoinkin rueta lähettämään 16:9:nä nuita Formulakisoja...sai paljon enemmän dataa kerralla tungettua ruutuun sivuille...nyt on paljon tilaa käyttämättä niillä joilla on laajakuvatelevisio.

hennri:
Kenellekköhän tästä sais haistattaa!!
Ärsyttää tälläiset. Itse sen verran suuri F1-fani joten tuo kortti on pakko ostaa, mutta ärsyttää kun on digiboxi ja kortinlukijapaikka mutta ei kortinlukijaa joten sekin on ostettava. Niin ja tietenki hirvee työ mökille mentäessä ottaa se kortti mukaan ja boxi myös koska ainut missä kortinlukija.

Kaikki oli onnellisia vielä viikko sitten kun kuultiin että MTV3 jatkaa formulalähetyksiä mutta tietenkin vievät ne maksulliseksi! Nakertaa kun formulat on nähtävä suorina niin sunnuntai-iltaisin alkaa tulemaan jotain tunnin koosteita kisasta kun ne ketä kisat kiinnostaa ovat katsoneet ne maksulliselta ja ne keitä ei kiinnosta niin teksti-tv:stä

Ottakaa selvää mutta v-käyrä sen verran suuri, koska ensi kausi on pakko nähdä

FINLAS:
Nyt kyllä itseänikin ****ttaa aika paljon. Aina olen formuloita katsonut ja nyt, jos touhu menee siihen, että pitäisi maksaa, jotta näkee itse kisa lähteyksen, niin kyllä ****ttaa. Olisi paljon parempi, jos Yle näyttäisi F1 kilpailuja.  Itseltä lähtee kyllä palautetta maikkarille. Toivottavasti tarpeeksi suuri vihaisten ihmisten palaute määrä saa tähän touhuun jotain järkeä. No joo, että silleen.
Oli kyllä aika paskamainen temppu nyt, kun tiedettiin, että olisi mahdollisesti tulossa varsin mielenkiintoinen kausikin...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page