FlyRed
Osguu:
Quote from: Samuli Niemi on 11.05.08, 16:28
No nuo sivuthan on kuin jollain kököllä käännösohjelmalla (tai no ei niitä muunlaisia olekaan) käännetty..
Tietysti google translator No mutta ei. Hyvähän se on jos Rasmus on jaksanut nuo kääntää.
bemari:
Kuinkas tuolla muuten tuolla "aulassa" ( ) näkyy esim. Rasmuksella 16 lentotuntia, muttei silti yhtään lentoa?
total hours flown: 16.0 hours
total flights flown: 0
123945:
Hei!
Haluan vain sanoa että olen itse, henkilökohtaisesti suomentanut sivut, eikä mikään ihmeen internetohjelma >: ! Tosin ruotsi on äidinkieleni ja suomeni on ihan hyvä mutta aina välillä sen huomaa. Välitän kuitenkin eteenpäin nämä virheet. Tosin en tajua mitä on väärä kaikessa tuossa Pekon punaisella ja lihavalla fontilla kirjoitettu Esim välilyönnit jotka ovat jäänet pois ovat syystä että olen sähköpostin välityksellä lähettänyt suomenkieliset versiot ja omistaja Ruotsissa on kopionut tekstit sähköpostiviestistä.
Ja minun lentoaika on siirtnyt aikaisemmasta ohjelmasta. Tämä uusi ohjelma on ollut käytössä vain pari viikkoa enkä ole vielä ehtinyt lentää lentoa siinä systeemissä.
Ja kiitos vaan vielä kerran aivan hirveästi Samulille ja Oskulle !
Rasmus
hullukoira:
Quote from: Rasmus Westerberg on 12.05.08, 17:21
Esim välilyönnit jotka ovat jäänet pois ovat syystä että olen sähköpostin välityksellä lähettänyt suomenkieliset versiot ja omistaja Ruotsissa on kopionut tekstit sähköpostiviestistä.
No kannattaisiko sitten ehkä jo siinä sähköpostin kirjoittelun lomassa olla hivenen huolellinen, ettei sitten jälkeenpäin tarvisi korjata lapsuksia? Muutenkin jos olisit muutamaan kertaan ajatuksella lukenut kirjoittamasi sähköpostit lävitse, niin olisit varmasti ymmärtänyt muokata tekstiä luettavammaksi.
Quote from: Rasmus Westerberg on 12.05.08, 17:21
Ja kiitos vaan vielä kerran aivan hirveästi Samulille ja Oskulle !
No olepa hyvä, jos ei kerta kritiikkiäkään saa antaa.
123945:
Quote from: Samuli Niemi on 11.05.08, 16:28
No nuo sivuthan on kuin jollain kököllä käännösohjelmalla (tai no ei niitä muunlaisia olekaan) käännetty..
Tuo on rumasti sanottu ! Olen minäkin ihminen ja tuollaista tekstiä en minäkään kestä. Ja se, ei ole minun virhe, jos se ruottalainen langan toisella puolella kopioi tekstin ja vahingossa ei saa mukaan välilyöntiä.
Navigation