Yleistä IVAO-höpinää

<< < (13/20) > >>

Kreeta:
Quote

Kiinassa metrit. Katso oppaita-threadista Henri Lehtisen metriopas. Muissa noista maista jalat ihan normisti.


En löytänyt tuota metri-opasta mistään, missähän on?

VFR Tourilla ollaan vielä kaukana Kiinasta ja Venäjästä (Ville Venäjällekin on 2 legii ), mutta vois etukäteen vähän kattoo miten tossa tilanteessa toimitaan, jos ohjeessa olis ohjeistettu VFR-metrisäännötkin, kun luultavasti niissä on eroja, itelle ihan uus juttu.

pilot0706:
Quote

En löytänyt tuota metri-opasta mistään, missähän on?

VFR Tourilla ollaan vielä kaukana Kiinasta ja Venäjästä (Ville Venäjällekin on 2 legii ), mutta vois etukäteen vähän kattoo miten tossa tilanteessa toimitaan, jos ohjeessa olis ohjeistettu VFR-metrisäännötkin, kun luultavasti niissä on eroja, itelle ihan uus juttu.

http://henksu.kapsi.fi/MetricLevelsIVAO.pdf
Tosta löytyy. Hieno opas. 

Assiini:
Quote

http://henksu.kapsi.fi/MetricLevelsIVAO.pdf
Tosta löytyy. Hieno opas. 


On Mites Henksu ja Odo se NAT-opas ni pääsee rapakon yli?

Kreeta:
Pari kysymystä liittyen metreihin.

1. Tarviiko VFR-plaaniin merkata tuota kohtaa missä vaihtuu korkeus jaloista metreiksi?

2. Tarviiko VFR:ssä noudattaa noita suuntaan sidottuja korkeuksia? (Luulisinpa että ei, mutta varmistetaan..., kysymys ei ole koskaan tyhmä, mutta kysyjä on. )

HannaR:
Quote

Priorisointikysymyksiä... Kunnon lennonjohtaja löytää aikaa ja priorisoi


joo joo. priorisoidaan. vaan huono sitä on priorisoida jos ei oo konetta käsillä... voi sitä lentoa johtaa autosta tienpäältä tai tuolta merenrannaltakin

Navigation

Up one level

Next page

Previous page