Aidat pois EFHKlta

<< < (2/3) > >>

pho201:
Quote from: Henri Lehtinen on 12.05.08, 17:29

Tuohan on wanhan remontin aikaisia tilapäispäivityksiä  scenery -kansiossa luulis olevan aika selvästi nuo WIP-hommelit?

Mitä wip-hommelia tarkoitat? EFHK ei ole kotikenttäni. Asun 400 km päässä siitä. Käyn Hki-Vantaalla (läpikulkupaikka) ehkä kerran vuodessa. En seuraa sen tapahtumia sen tarkemmin muulloinkaan. Joten tarkempaa selvitystä "mualaiselle", kiitos.

...

EFHK\scenery-kansiossa on tosiaan vip.bgl-tiedosto. Pitääkö se poistaa? Mistä ihmeestä minä tuon olisin tiennyt?
Mitä muuta pitää mahdollisesti poistaa/lisätä?

Pekka

kille:
Tarkoittaa sitä että todennäköisesti .bgl tiedostot, jotka pitää scenery-kansiosta poistaa, ovat juuri "wip" -nimisiä. Mutta laita screenshotti ko. kansiosta niin katsotaan.

Henksu:
WIP tarkoittaa Work In Progress...kannattaa harrastaa pientä päättelyä siellä ja itse asun n. 380km päässä ks. paikasta.

pho201:
Quote from: Henri Lehtinen on 12.05.08, 17:39

WIP tarkoittaa Work In Progress...kannattaa harrastaa pientä päättelyä siellä ja itse asun n. 380km päässä ks. paikasta.

Minä olen niin tyhmä ja vanha (61vee) suomalainen, että en osaa tuollaista päätellä. Sen verran tervettä järkeä on, että en lähde umpimähkään tiedostoja poistelemaan.

Pekka

pho201:
Tässä on kuva kansion EFHK\scenery sisällöstä. Näkyy siellä olevan tuo wip07.bgl-tiedostokin.

[ Attachment not found - or removed ]

Lisäksi siellä on joitakin vanhoja afcadejä, jotka olen nimennyt toisella nimellä kokeillessani uusia. Ovat jääneet näköjään edelleen sinne. Tällä iällä kun ei oikein enää pelaa mikään - varsinkaan muisti. 

Pekka

Edit: On tuolla näköjään jotain muutakin, jonka olen disabloinut (ilmeisesti joskus päivtysten ohjeiden mukaisesti), mutta en tietenkään muista miksi.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page