Airbussit eivät tottele

<< < (3/4) > >>

zetair:
Quote from: Kimmo Kyle on 14.05.08, 15:21

Näin sivustakatsojana näyttää siltä, että neuvonantajilla unohtuu ketjun eka viesti    Esan käyttämissä freewarepaneeleissa tuskin on mitään management/toga/jne -hienouksia mitä on ehdotettu..

Toimii todennäköisesti silti samalla periaatteella. Jos reitin saa näkyviin ND:lle, niin kyllä autopilotti sitä lähtee seuraamaan kunhan tietää miten moden saa päälle (LNAV).

T: Mika

kummis:
En ole onnistunut löytämään vieläkään tapaa, jolla tuon koneen (Ericin paneeli) saisi seuraamaan reittiä.

Osaako joku neuvoa?

Vai onko olemassa parempaa freewarepaneelia A 320:lle?

yES

macklin:
Moro!
Avsim.com haulla "Ken Mitchell" pitäsi löytyä hyvä perus A320-paneeli joka toimii varmasti. Katso että lataat hänen tekemänsä sillä joukossa on myös modauksia ja niistä en tiedä. Itse käytän sitä iFDG:n A319 kanssa ja olen ihan tyytyväinen. iFDG:n Airbussit eivät nouse FL260 jälkeen kovin reippaasti kannattaa olla tarkkana varsinkin täydellä kuormalla.

jukka

kummis:
Quote from: Jukka Mäcklin on 15.05.08, 07:38

Moro!
Avsim.com haulla "Ken Mitchell" pitäsi löytyä hyvä perus A320-paneeli joka toimii varmasti. Katso että lataat hänen tekemänsä sillä joukossa on myös modauksia ja niistä en tiedä. Itse käytän sitä iFDG:n A319 kanssa ja olen ihan tyytyväinen. iFDG:n Airbussit eivät nouse FL260 jälkeen kovin reippaasti kannattaa olla tarkkana varsinkin täydellä kuormalla.

jukka

No nyt homma tuli kuntoon.

Poistin  aiemman paneelin ja korvasin sen Ken Mitchellin paneelilla, joka toimii minusta nyt oikein. Siitä löytyy kaikki tarvittavat kytkimet ja Fligh Plannerilla tehtyä reittiä kone seuraa hienosti.

Ainoina pikkuasioina verrattuna edelliseen paneelin on se, ettei ääni kerro laskussa korkeuksia eikä paneelissa tunnu olevan yhteentärmäysvaroitinta/ muun lentoliikenteen varoitinta.
Sitten ihmeellistä kyllä, GPS-painike on siirtynyt paneelissa outoon paikkaan FD-kytkimen vierestä, jossa sen tulisi olla. GPS-namikka toimii kyllä.

yES

Matti Kokkonen:
Nuo ifdg:n bussit ovat muuten erittäin hienoja freewareksi, mutta justiinsa tuo lentomallinnus ja siihen liittyvä tehottomuus on rasittava.
Esimerkiksi POSKY:n 757 kanssa on nousussa ongelmia, kun se painavanakin nousee liian ripeästi (kiihdyttää nopeutta yli tuon 250 solmun).

Navigation

Up one level

Next page

Previous page