Reaplay - Text fråga i FS9

<< < (2/3) > >>

C152:
Quote from: Axel Kernchen on 13.05.08, 14:06

är det inte "alt" man trycker på fast strunt samma kan ju gå med båda har inte provat med "ctrl"

För mig fungerar det bara med "alt"
Quote from: Joakim Melin on 13.05.08, 14:00

OBS! FS9, vet inte i FSX

Det är samma sak i fsx

Jonas Lindberg:
Okej, tack så mycket!
/Jonas

Snubbelibubben:
Quote from: Tommy Hansen on 13.05.08, 13:46

Under section [MAIN]
legger du til HideInfoText=1  Da forsvinner ALL infotext! Bakdelen med det igjen er at du vil også fjerne FPS text når du trykker SHIFT+Z
eller... laster ned fra avsim message kill.zip 
Caution derimot: Du kan få problemer med Track IR da denne er avhengig av den røde infotexten.

Tackar. Innan jag lägger till det vill jag bara fråga vad "fjerne FPS text" och "Track IR" är förnågot.?

Mvh Johan

Twotter:
Track IR

Cycle coordinates/FPS i FS9 = Shift + Z 
Du får en RØD info text øverst til venstre med info om vind,speed ,alt osv + posisjon,koordinater og Frames per second.

Snubbelibubben:
Quote from: Tommy Hansen on 13.05.08, 20:09

Track IR

Cycle coordinates/FPS i FS9 = Shift + Z 
Du får en RØD info text øverst til venstre med info om vind,speed ,alt osv + posisjon,koordinater og Frames per second.

Ja, okej. Den använder jag alldrig ändå, så då kan jag lägga till det där i configfilen

Sen tänkte jag fråga om man kan ändra vilket flygplan och flygplats fs startar på. När man innstalerar FS så är det ju Cessna 172an som flygplan, och seattles flygplats som finns valt.
Det skulle vara mycket skönt om man på något sätt kunde ställa om det till exempelvis PMDG B737-600 och Arlanda.

Nån som har nått tipps?

Mvh Johan

Navigation

Up one level

Next page

Previous page