Digitial-Aviation Fokker 70/100 packas nu på flight1!
simonbrygg:
Som sagt Digital-aviations fokker håller på att laddas upp till fligh1.com server och kommer nog att släppas i dag eller i morgon som det låter! Enligt mig kan detta bli årets addon alltså! Släpps bara till FS9 nu och fsx inom någon vecka (Dom hade något problem där) Finns inga riktiga prisuppgifter men lär ligga i samma prisklass som de mer advanserade addonen som finns idag.
www.digital-aviation.de
www.flight1.com
/Brygg
kitte:
Perfekt, hoppas bara att de verkligen uppfyller sitt löfte och släpper VC'n också i ett senare skede. Att det nu inte blir som med en viss galen hund....
simonbrygg:
Tror dock på dom här, följt utvecklingen och tycker att dom givit ett väldigt seriöst intryck vilket man inte fått från den galna hunden alla gånger. Som jag har fattat det med VC:n så kommer den till fs9 i första verisionen men då kommer den inte att vara kapabel med DX10 utan då får du köra utan VC och i fsx verisionen kommer inte att ha VC i första packet.
kitte:
Jag kände mig tvingad att lägga in en beställning på den här också: http://www.itvv.com/product/Fokker/bmf100dvd.html ITVV's DVD-filmer är normalt otroligt välgjorda och man lär sig alltid en massa hur planet opereras IRL.
FSsweden:
Quote from: Simon Brygg on 14.05.08, 06:31
Enligt mig kan detta bli årets addon alltså!
Nja, nu skall vi inte ta i så där mycket va?
Trevligt att man slutar om drygt 4timmar och sedan ledig drygt en vecka då
Trevligt att vi på frösön får ha en F100 lite titt som tätt.
/Philip Nordlander,
Navigation