Digitial-Aviation Fokker 70/100 packas nu på flight1!

<< < (9/13) > >>

cast65:
Följer det med Sid / Stars etc. i köpet?

Nexus82:
Jag tycker den är helt ok. Lite krångligt med sub-panelerna, och jag får inte bort "AIRFRAME A-ICE ON"-meddelandet. Kärran står på marken i +18C och motorerna är av. 

Den är väldigt lätt att lära sig, vilket är både bra och dåligt, beroende på hur man ser det.
Stabil releasekandidat iaf, till skillnad mot vissa andra företag. 

markust:
Provflög den just! Mycket bra måste jag säga!!!

Gubben:
Quote from: Niklas Fridell on 17.05.08, 12:14

Jag tycker den är helt ok. Lite krångligt med sub-panelerna, och jag får inte bort "AIRFRAME A-ICE ON"-meddelandet. Kärran står på marken i +18C och motorerna är av. 

Den är väldigt lätt att lära sig, vilket är både bra och dåligt, beroende på hur man ser det.
Stabil releasekandidat iaf, till skillnad mot vissa andra företag. 

Håller med Niklas, FMC med fyra kryss! funkade dåligt med touch skärmen ( dom tvä undre för närma tangenterna speciellt CLR ).
Modiferade FMC:n i FS panel studio ( tog bort tre kryss flyttade ena övre till mitten) nu funkar det super.

Gillar planet , tror det kommer att bli en hit
Det verkar som det går bra att modifiera paneler etc ( inte så vanligt  ), bra om man vill ha lita udda config med många skärmar osv.

Ska testa med Wideview under veckan , tror det kommer att funka ( måste modifiera main panelen ).

kitte:
Hans, när jag ändå har dig "på tråden"... Jag tänker också köpa en touch screen 15" och skulle gärna vilja höra av dig hur du upplever användandet! Jag har även övervägt att köpa en dedikerad hårdvaru FMC från Fly engravity, men dels är de hiskeligt dyra och dels är du såklart bunden till en typ av FMC. Fungerar touch screen generellt bra för att hantera FMC, som är min primära avsikt? Vore tacksam för din åsikt!

Navigation

Up one level

Next page

Previous page