Digitial-Aviation Fokker 70/100 packas nu på flight1!

<< < (12/13) > >>

nighty142:
Quote from: Krister Lindén on 23.05.08, 09:28

OT, men manualen till PMDG MD-11 är på 1300 sidor.... herreminskapare!

Därför det tar så lång tid! 

Nexus82:
Quote from: Krister Lindén on 23.05.08, 09:28

OT, men manualen till PMDG MD-11 är på 1300 sidor.... herreminskapare!

Sedan kan man fråga sig hur mycket av det där man egentligen behöver läsa för att kunna flyga kärran.
Min gissning är en bråkdel av de där 1300 sidorna. Fast jag har ju tjuvstartat innan tack vare dig. 

kitte:
Niklas, det är på grund av mitt innehav av materialet som du använder för att tjuvstarta, som jag fick reda på det här...    Enligt uppgift från extremt trovärdiga källor har Boeing börjat slå ner mycket hårt på de som innehar och sprider copyright skyddad Boeing-dokumentation. Om ni inte hör av mig på en längre tid här i forumet, så... Jag fick tag på dokumentationen på ett sätt som föranledde mig att tro att det inte var copyrightskyddat, men så var dessvärre icke fallet.

Nexus82:
Quote from: Krister Lindén on 23.05.08, 10:03

Niklas, det är på grund av mitt innehav av materialet som du använder för att tjuvstarta, som jag fick reda på det här...    Enligt uppgift från extremt trovärdiga källor har Boeing börjat slå ner mycket hårt på de som innehar och sprider copyright skyddad Boeing-dokumentation. Om ni inte hör av mig på en längre tid här i forumet, så...

Bah, du bor väl på laglösa Åland, dit lagens långa arm inte når. 

poonta:
Lite sugen på detta addon... Dock hur är FMSen? Är det riktiga Airac man laddar in eller är det någe GPS grejjs via FsX om ni förstår vad jag menar?

Mvh Pontus

Navigation

Up one level

Next page

Previous page