Cross the pond
kitte:
Tommy, du vet väl också att FDDreamteam har släppt KJFK för FS9 och FSX? Jag passade på att köpa den tillsammans med KORD, då fick man Zurich med på köpet! Jag körde en vända härom kvällen (start ca 22:00 och framme ca 05:30) mellan EDDF -- KJFK inköpet till ära och det var riktigt snyggt och vänligt för FPS. Dessvärre hade jag lite svårt att se ljusen för taxibanorna och skyltar som indikerar taxibanorna saknades, så jag yrade omkring en hel del på marken. Fast av vissa youtube-filmer att döma så är det inte helt ovanligt på riktigt heller
nighty142:
Quote from: Krister Lindén on 22.09.08, 19:21
Tommy, du vet väl också att FDDreamteam har släppt KJFK för FS9 och FSX? Jag passade på att köpa den tillsammans med KORD, då fick man Zurich med på köpet! Jag körde en vända härom kvällen (start ca 22:00 och framme ca 05:30) mellan EDDF -- KJFK inköpet till ära och det var riktigt snyggt och vänligt för FPS. Dessvärre hade jag lite svårt att se ljusen för taxibanorna och skyltar som indikerar taxibanorna saknades, så jag yrade omkring en hel del på marken. Fast av vissa youtube-filmer att döma så är det inte helt ovanligt på riktigt heller
Lät väldigt intressant, har väntat länge på ett scenery värt namnet för JFK.
Twotter:
Quote from: Krister Lindén on 22.09.08, 19:21
Tommy, du vet väl också att FDDreamteam har släppt KJFK för FS9 och FSX?
Oh yes I have Krister!! Already tested it og tatt noen screens for show and tell. HER
Må si at det ser FABELAKTIG ut!
Og FPS er en drøm som du sier ja,særlig sammenlignet med Simflyers sitt scenery!
JFK-BOS er jo en drøm å fly online nå. Super sceneries på båda plasser,nesten alltid ATC online.
charliecdu:
Quote from: Emil Almestad on 22.09.08, 14:56
Den är bokmärkt! Ser fram emot det!
Nu har den öppnat www.vatusa.net på första sidan hittar du det men kan inte flyga då
Martin777:
Får reda på två dagar innan den 25 Okt. om jag kan flyga eller inte, kan man avboka flighten om det skulle bli så att jag inte kan?
Navigation