Placeringstips?

(1/2) > >>

Sebastian:
Bästa sitsen i en MD-81? Flyger med SAS, charter. Går ju tyvärr inte att boka jumpseat 

Madito:
Quote from: Sebastian Ljung Olred on 14.05.08, 18:15

Bästa sitsen i en MD-81? Flyger med SAS, charter. Går tyvärr inte att boka jumpseat

Kan ju tala om att det är otrooligt sällsynt att du kan "boka" jumpseat. Det gäller att ta mod till sig och fråga när du kliver ombord.

Sebastian:
Quote from: Mikael Mattsson on 14.05.08, 18:18

Kan ju tala om att det är otrooligt sällsynt att du kan "boka" jumpseat. Det gäller att ta mod till sig och fråga när du kliver ombord.

Haha, -ironi-, var mest för att jag inte skulle få det svaret av någon

ChristofferJ:
Det beror ju helt på vad du har för kriterier. Vissa gillar att sitta vid vingen, vissa vill ha det tyst (då ska man ju såklart försöka hamna så långt fram i kabinen som möjligt och ja, vissa (inte så många) gillar att sitta längst bak och höra motorljudet. Kolla på seatguru och liknande för att se hur det ser ut.

Patric Lång:
Enda erfarenheten jag har av MDs (MD83), är att sitter du långt fram (satt på rad 7 el. så är det ovanligt tyst, stör du dig inte av lite oljud och buller så spelar det nog ingen roll om var du sitter, sen är det klart att sitta vid vingen är (enligt mig) mkt roligare.

Navigation

Up one level

Next page