FS på Macbook
(1/1)
vicce:
Hej!
Jag undrar om en Macbook med C2D 2,2 GHZ, 4 GB ram, 160 GB HDD, ATI X3100, klarar FS 9 eller FS X? Eller är det helt omöjligt? Självklart förstår jag själv att det inte går att köra på högsta upplösning osv, men skulle det gå att flyga så det i alla fall flyter? Är lite sugen på att prova att flyga online igen på ex. IVAO som jag provade och tyckte var rätt kul
snillet:
det ska nog gå bra OM nån av dom stödjer mac sen kan du ju prova med högsta upplösningarna det gjorde jag, det flöt på riktigt bra uten lagg m.m och min dator är betydligt sämre än den du är nyfiken på
vicce:
Quote from: Axel Kernchen on 15.05.08, 04:58
det ska nog gå bra OM nån av dom stödjer mac sen kan du ju prova med högsta upplösningarna det gjorde jag, det flöt på riktigt bra uten lagg m.m och min dator är betydligt sämre än den du är nyfiken på
Menar du FS9 eller X? På Macbooken kan du köra Windows på, så det är inga problem.
snillet:
fs9 kan jag köra utan problem ursäkta då men har aldrig använt mac ett längre tag hade en som studiedator men sen drog skolan in alla så jag han aldrig leka med den
Navigation