EFHK puita rullausteillä ja vähän siellä sun täällä

<< < (3/5) > >>

Jps:
Quote from: Joel Ruokokoski on 16.05.08, 12:41

oonkin vetäny erikseen sen polun F:\PLAY!\Microsoft Games\fs9.exe

EIkös se pitäisi vetää simulaattorin pääkansioon, ei tiedostoon, josta simulaattori suoritetaan? Eli tässä tapauksessa ilmeisesti Microsoft Games.

Kreeta:
Quote from: Otto Nieminen on 16.05.08, 12:13

Katsoppa että EFHK on kaikista ylimmäisenä skenulistassa ja FinnTerrain & FinnClass alimpana kaikista suomiskeneistä.

Tämä ei minulla auttanut, vielä on Malmilla ainakin puita, tosin Malmi on vielä ihan default, johtuuko siitä? HK:lla taisi ongelma korjaantua. HK:lla huomasin muuten oli joku Jyväskylän terminaali, mutta sehän johtuu siitä, etten ole vielä asentanut Fisd Libraryä, pitääkin alkaa asentelemaan ennen Suomen peliä. Mutta Oulussa oli jotain ihme talojakin rullaustiellä ja standeilla, johtuuko Finnbuildingsista vai Oulu Photoscenerystä vai nuokin kenties FinnClassista, FinnTerrainista, FinnObjetsista tai jostain sellaisesta?

OttoPOI:
Katso että se FinnTerrain & FinnClass-pariskunta on tosiaan alimpana suomimaisemista, ei koko skenelistan alimpana.

Kreeta:
Quote from: Otto Nieminen on 16.05.08, 17:00

Katso että se FinnTerrain & FinnClass-pariskunta on tosiaan alimpana suomimaisemista, ei koko skenelistan alimpana.

Niin ovat minulla. Mutta johtuuko Malmin puut siitä, että minulla ei ole mitään muuta maisemaa (vielä) Malmilla kuin default, eli ei ole mitään maisemaa joka menisi FinnClassin tai FinnTerrainin päälle?

bev4jaeV:
ja duohon villen kysymykseen:  olen ladannud woain pakedid woain sivuilta.

juhanan kysymykseen: se ei oda kansioda vaan pyydää validsemaan juuri duon fs9.exe diedosdon.        (minulla on nuha, andeeksi)

Navigation

Up one level

Next page

Previous page