Näin tehdään lapsia !

<< < (4/10) > >>

arttula:
Kiitos. En ole itkenyt 30 vuoteen (oikeasti), mutta tänään tuli emännän kanssa itkettyä. Raskasta... Onneksi aika helpottaa tähänkin.

JAQ:
Quote from: Arttu Lahdenperä on 17.05.08, 20:17

Kiitos. En ole itkenyt 30 vuoteen (oikeasti), mutta tänään tuli emännän kanssa itkettyä. Raskasta... Onneksi aika helpottaa tähänkin.

Tsemppiä Arttu & Emäntä , itkukin helpottaa oloa.

tornadof36:
Kauheaa...

Olen tosi pahoillani..

Matsin välissä luin vain osan ketjua. Noita kana-muna juttuja. Niihin oli tuo Hah haa..

Karseaa...

-jukka

Nöyrimmin anteeksi!!

arttula:
Kiitos osanotostanne. Tosiaan aika auttaa useimmiten tällaisiin asioihin. Olen ammattini puolesta tottunut kuolemaan enemmän, kuin olisi ehkä tarpeen yhdelle ihmiselle. Silti läheisen ihmisen suru koskettaa. Oikeasti tuntuu toisaalta hyvältä huomata, että silti itsekin tuntee edelleen, vaikka pahalta tuntuukin.

Mutta kiitos Teille.

//Arttu

maikhell:
Aika helpottaa, mutta ei unohtaa ei voi, eikä pidäkkään. Ja minun mielestäni on Arttu hienoa, että pystyt sanomaan, että pystyt itkemään.. moni suomalainen mies ei sitä voi sanoa. Minun henkilökohtainen mielipide on se, että VAHVA mies pystyy myös itkemään!

Itsekkin toimin ammatissa missä pitää pitää tunteet kurissa tilanteessa kuin tilanteessa.

Ja on muuten aika hienoa huomata, miten kuitenkin täälläkin foorumilla se jollain tasolla koskettaa myös meitä muita, että kyllä me Arttu olemme sinun tukena myös täällä virtuaalisessa maailmassa. Vaikkakaan emme tunne sinun kanssa ollenkaan, mutta ymmärräthän mitä tarkoitan!:)

Navigation

Up one level

Next page

Previous page