Avstängd medlem [IVAO]

<< < (2/2)

mgerner:
Quote from: Anton Bondesson on 18.05.08, 08:17

Vad ska man säga, Morten är i sinnesklass för sig själv.
För er som vill ha mer information finns mestadels av historien här: http://www.ivao.aero/why-IVAO-aero.htm
Sen tror jag Morten har skrivit sina egna memoarer på ivao.org.

Hmm krångligt..... Fattar inte riktigt vad dom babblar om.

Jonas Lindberg:
Quote from: Ove Björkell on 18.05.08, 07:10

På staff comments står det ju "SUSPENSION REASON : Hacking issues"

Jag menar hur kan man vara Student 1 när man har så många timmar . Förlåt om jag var otydlig.
/Jonas

jouko:
I maktkamper liksom i ett äktenskap berättas det aldrig hela sanningar och självklart har båda parter - var för sig - alltid 13 rätt.
Parternas fanbärare eller ska vi säga fanförare är också HELT övertygade om att just de har valt rätt sida!

Iakttar man hur de nuvarande Ivao-hövdingarna sköter sitt så kan man ana att de inte heller har helt rent mjöl i påsen.
Om jag minns rätt så ansåg våra nya pampar att det var helt nödvändigt att skriva på hemsidan även version två varför det som hände
var det enda rätta. Varför det man redan har förklarat och rättfärdigat måste förklaras en gång till?! Man undrar - den första förklaringen kan inte ha varit
tillräckligt bra. Sitter nån och förklarar orsaker till sina beslut flera gånger om så vet man att hela sanningen inte kommit fram.
Ett annat bra exempel på detta är när Mr Boutry & Co ägnade en hel vecka åt att i forumet försöka förklara varför beslutet på att suspendera SE-DIR var ett måste 
utan att komma fram till nått vettigt.
/J

Beppe:
Quote from: Jonas Lindberg on 18.05.08, 09:09

Jag menar hur kan man vara Student 1 när man har så många timmar . Förlåt om jag var otydlig.
/Jonas

Skulle gissa att han har haft högre rating men blivit fråntagna de när han blev suspendad.

Navigation

Up one level

Previous page