757-300 i sasfärger

(1/2) > >>

snillet:
tja alla! håller som sagt på med ett projekt. tänkte visa lite granna. har dock inte hunnit så långt då jag började idag. ursäkta för den dåliga kvaliten då jag flyger på en bärbar dator

Ena Sidan är halv färdig 

[ attachment removed ]

Är allt bra placerat eller? säg till annars

[ attachment removed ]

ChristofferJ:
Motorerna ska väl vara röda gissar jag? Stjärtfenan ser konstig ut med en massa vita ränder i det blåa, måla det helt blått istället.

snillet:
Quote from: Chris Johansson on 20.05.08, 20:05

Motorerna ska väl vara röda gissar jag? Stjärtfenan ser konstig ut med en massa vita ränder i det blåa, måla det helt blått istället.

jag var som sagt inte klar   motorerna ska få bli röda och ränderna på fenan ska tonas bort

123945:
Det skall bli roligt - lycka till bara! Men sen är det ju något konstigt med texten "Scandinavian Airlines" , något sudd eller något?

Rasmus

snillet:
Quote from: Rasmus Westerberg on 21.05.08, 05:46

Det skall bli roligt - lycka till bara! Men sen är det ju något konstigt med texten "Scandinavian Airlines" , något sudd eller något?

Rasmus

du menar det gråa som ligger vid Airlines? det är bakgrundsfärgen ifrån en bild på SAS som jag inte hunnit sudda bort jag ville bara försäkra mig om att texten låg rätt innan jag gjorde nåt annat. det blir annars jättejobbigt om allt inte ligger som det ska för då måste jag gå tbx och ända det

Navigation

Up one level

Next page