Veli-Venäläisillä Pietarin kaupungin syntymäpäivä tapahtuma.

(1/3) > >>

jukkapalander:
Veli-Venäläisiltä sain sähköpostia. He ovat järjestämässä samanlaista tapahtumaa kuin viimeksi heillä ollut menestyksekäs "Northern star" tapahtuma 31 päivä tätä kuuta 16-20Z. Tapahtuma järjestetään Pietarin kaupungin syntymäpäivien kunniaksi ja liikennettä odotetaan paikalle todella paljon. Naapurit aikovat miehittää Pietarin kentän täysin, jopa Follow me autosta lähtien.

Naapurit kysyivät meiltä osallistumista tapahtumaan miehittämällä omaa ilmatilaamme. Viimeksi ollut Northern star tapahtuma toi miehittämäämme Suomen ilmatilaan erittäin paljon liikennettä. Olisiko porukalla kiinnostusta auttaa naapurimaata osallistumalla tähän tapahtumaan ensi viikon lauantaina? Itse varaan EFES:in, mutta Helsinkiin tarvittaisiin vielä alempia positioneita. Nopeita sitovia vastauksia halukkuudesta johtamaan ja varauksia järjestelmään sisään, niin tiedän vastata heille. He laittavat meidän miehityksestämme näinollen tietoa tapahtuman kotisivuille. Sama palkinto pätee kuin viime tapahtumassakin, 3 tunnin lennonjohto miehittämisestä venäläiset palkitsevat awardilla.

jukkapalander:
Tapahtuman sivut tosiaan auenneet niinkun Mikael oli tuonne "Tapahtumat" osioon kirjoittanutkin. Lienekkö saamme minun lisäksi muita johtajia HK:lle?

Tapahtuman kotisivut:

http://star.ivaorussia.ru/maineng.html

Maakke:
Mää otan Tornin. Sitten vielä Pursiainen tai Vattulainen APP ni hyvä on! 

Edit: Jos joku haluu torniin ni mää voin men kyl rullaukseen tai selvitykseen. Mulle ihan sama.

Arnoldi:

Mää otan Tornin. Sitten vielä Pursiainen tai Vattulainen APP ni hyvä on! 

Edit: Jos joku haluu torniin ni mää voin men kyl rullaukseen tai selvitykseen. Mulle ihan sama.

Saa nähdä, että kerkeääkö tulemaan paikalle, kun pitää tuota lomanalkajaisia varmaan vähän juhlia. Eli en ainakaan rupea bookkaamaan mitään etukäteen.

nordic:

Saa nähdä, että kerkeääkö tulemaan paikalle, kun pitää tuota lomanalkajaisia varmaan vähän juhlia. Eli en ainakaan rupea bookkaamaan mitään etukäteen.

Niimpä, aika huonolle päivälle on tapahtuma laitettu mielestäni  .

Navigation

Up one level

Next page