Onlinedagen idag måndag

(1/2) > >>

mgerner:
Tack all ATC och alla piloter som var med idag. Första gången på länge som det var riktigt, riktigt kul att flyga. 

Allt hade varit perfekt om inte Michael Jernberg hade stått bakom mig vid samma gate och blockat vägen med sin MD-80

Jonas Lindberg:

Allt hade varit perfekt om inte Michael Jernberg hade stått bakom mig vid samma gate och blockat vägen med sin MD-80

Vart och req. reason for go around ?
/Jonas ESGG_TWR

mgerner:

Vart och req. reason for go around ?
/Jonas ESGG_TWR

Nah, klaffarna krånglade lite på vägen ner, likaså auto-bromsarna. Tog beslutet i sista sekund att dra på max och göra en G/A, och då hade hjulen ändå rullat ett bra tag, och jag hade fått ner farten, men lyckades ändå lyfta i 100 knop.

ekepeke:
Skulle testa mitt fs med FS Passenger, men precis när jag skulle starta kom ett plan och bacakde in i mig, när den gjorde pushback... Sedan ville inte IVAP mer, så jag hoppade in som ESGG_APP. Hoppas ni tyckte jag var bra där...  Rätt mycket att göra, och härligt att öva Separation. tre plan på tio min, det 'är så kvällarna ska vara....

Erik

cast65:
Var riktigt kul, framför allt då vi hade många plan påväg in på ESGG samtidigt! 

Hoppas det blir såhär igen!

/Carl (SAS598)

Navigation

Up one level

Next page