TV-Inspelning - LHR-ARN

(1/7) > >>

nighty142:
Tjena!

Titan Television har kontaktat mina vänner Robert Nicander och Jonas Bodell. De vill göra ett personporträtt av dessa två och under tiden filma hur dem utövar sin hobby (flyg). Detta inolverar både flightspotting och multicrew-flygande hemma hos Jonas. Imorgon, Onsdag, 27/5, kommer Titan Television att spela in ett reportage om hur det går till när vi simulerar en flygning hemma hos Jonas där även jag kommer delta som "styrman" 

Rutten vi kommer visa upp blir en flygning med BAW's 763:a från Heathrow till Stockholm-Arlanda, flygningen kommer självklart flygas på VATSIM. Nu kommer vi till saken, finns det möjlighet för någon/några ATC att sätta sig under tiderna 15:00 --> 18:00 i Sverige imorgon? Alltså 13:00z --->16:00z...

Postar också i VACCSCA's forum, vore roligt om några kunde sätta sig i Sverige under den tiden (och UK också!).

Tack på förhand

/ Emil

Madito:
Fan vad skoj!    Hur mkt får ni för det och när kommer det sändas?

mgerner:
Riktigt, riktigt roligt. Grattis!

nighty142:

Fan vad skoj!    Hur mkt får ni för det och när kommer det sändas?

Vi får ingenting förutom TV-tid och det sänds troligen någon gång i höst/sensommar. 

MagnusGustafsson:
Hejsan!

I morgon, Onsdag, 27/5, kommer Titan Television att spela in ett reportage om hur det går till när vi simulerar en flygning hemma hos Jonas där även jag kommer delta som "styrman"  Wink
Enligt din forum post skrev du inlägget 27/5?

Vi pratar om 28.05?!

Då kan du förvänta dig att jag har öppet Stockholm Control från 1500Z, med voice atis även, om ingen annan är före på posten!

Magnus

Navigation

Up one level

Next page