Kysymyksiä FSX:stä

<< < (37/202) > >>

Diibadaaba:
No mitähän nyt pitäisi tehdä? Latasin poskyn 777-200 koneen. Kun tuolla yrittää lentää, paneeli on, mutta siinä ei ole mittareita. On vain harmaita alueita joille ne kuuluisi olla. Readmy,n kanssa olen tuota yrittänyt toilailla kuntoon, mutta ei vain onnistu Panel.CFG tiedostoon on lisäilty readmystä dataa, ja sitten on myös lisätty joku ihmeen "pky-util" Jostain olen omasta mielestäni lukenut, että tuo kyseinen kone käyttäisi defu B738 koneen Gaugeja. Jos joku tietää paremmin niin apu olisi suotavaa

lentäjä32:
Oliko FSX:ään jotain Auto Savea? Olisi mukava jos saisi palautettua simun, ettei aina tarvitsisi tehdä kaikkea alusta silloin kun simu kaatuu.

Jape:
Voiko verkossa lentäessä seivata manuaalisesti ja jatkaa kyseisestä paikasta jos simu sattuu kaatumaan?

lentäjä32:
En tarkoittanut ilmassa. Minulla kun se sattuu kaatumaan maassa, silloin kun ohjelmia pitää availla.

Kopjaak:

Voiko verkossa lentäessä seivata manuaalisesti ja jatkaa kyseisestä paikasta jos simu sattuu kaatumaan?

Jos Ivap katkaisee yhteyden, voi samantien painaa uudestaan connectia ja jatkaa lentoa. Mutta jos simu kaatuu, taidetaan keräillä virtuaalibussin palasia virtuaalivaltamerestä.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page