Kysymyksiä FSX:stä

<< < (5/202) > >>

OttoPOI:
Minulla ei ole Xää, mutta en usko että käytäntö on muuttunut sitten FS9in... Eli, jos koneessa on tuo VC (virtual cockpit, voit käännellä kaaliasi siellä hienossa ohjaamossa), ne sen tekstuurit pitää olla jokaisen eri tekstuurikansion sisällä. Jos taasen on 2D-näkymä (Et voi käännellä päätäsi vapaamuotoisesti, vaan sivuille, eteensivulle ( ), eteen ja taakse), silloin siirrät ne mahdollisesti oikeasta koneesta tai koneen VCstä otetut sivunäkymätiedostot sinne paneelikansioon. Oliko tarpeeksi epäselvää? 

Kreeta:
Tässä VC. Koitan nyt laittaa sinne panel-kansioon.
[ Attachment not found - or removed ]

Koko muu kone toimii kyllä hienosti. Paitsi kone lähtee aina eteenpäin, jos ei ole Parking Brakes päällä.

dc10-30:
En näe tuossa ylemmässä kuvassa ollenkaan mitään merkkejä VC stä. Siinä pitäisi olla VC harmaana jos sitä on, mutta jos tuossa ei olekkaan VC, ei ne tekstuurit sitä tuo... VC tosiaan näkyy vaikka ei olisikaan tekstuureita, se on vain harmaa (Selvennystä).   

Kreeta:
No syy oli siinä, että olin unohtanut laittaa Aircraft.cfg:hen käyttöön VC modelin. Minulla oli käytössä Winglet model. Nyt ei vain näy wingletit. Ei missään olisi sellaista modelia POSKY:n 757:lle, että siinä olisi sekä VC, että Wingletit. Mutta eivät ne VC textturet vieläkään näy. Pitäisiköhän laittaa sittenkin texture-kansioon? Tuossa vielä pari kuvaa.

dc10-30:
Jos ne pitäisi laittaa model kansioon  osa tekstuureista näyttäisi kyllä toimivan...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page