Kysymyksiä FSX:stä

<< < (57/202) > >>

markku p:
Moi

Minullakaan ei toiminut tuo aktivointi mitenkään ja Microsoftia ei kiinnosta toi fsx ohjelma enää kun tuessa ehdotetaan ohjelmaa jolla ohitetaan koodi. Onko se väärin ladata crackedti?

Markku

Lauri FIN918:
Siis muistaakseni sulla oli se joku rekisteri ongelma tjsp. Mutta pitäisi aktivoinnin toimia 100% normaalisti.

jarkkok:

Aloita lento esim default c172:lla  ja käännä kaikki napit pois päältä ja tallenna lento ja valitse ruksi "Make this the default flight." Jatkossa se on aina oletuslento ja jos aloitat päävalikosta lennon vaikkapa jollain muulla koneella, se on myös sammuksissa.

Liian aikasin tuuletin, ei tuo juttu toiminu. Olen yrittänyt usealla koneella tuota juttua mutta aina ne vain siellä valmiina hurisevat kun lennon aloittaa. Mitä teen väärin?

teepa:
Morjens,

Minulla on käytössä kaksi nVidian 560Ti:tä SLI:llä toisiinsa kytkettyinä elikkä näytön resoluutio on siis 5760x1080. Tämä aiheuttaa sen ettei mikään 2D-paneeli toimi lainkaan ilman panel.cfg:n muokkausta. Olen saanut 2D-paneelit toimimaan useissa koneissa kuten cessna citationissa, captain simin uudessa 777:ssa sekä mm. ihan default cessnassa vain muokkaamalla panel.cfg:tä näin: Quote

window_size= 0.333, 0.874
// window_pos= 0.000, 0.000
Ongelma onkin siinä, että noita yllä olevia parametrejä ei kaikkien koneiden panel.cfg:ssä ole ollenkaan. Tämän vuoksi en saa esimerkiksi captain simin 757:aan 2D-paneeleita toimimaan. Kysymys kuuluukin, että mitä tuolta pitäisi vaikkapa tuossa 757:ssa muokata, jotta 2D-paneelit näkyisivät?

Laitetaan nyt vielä, että jos niitä 2D-paneeleita yrittää avata ilman tuota cfg-operaatiota alkaa hiiren välkkyminen (ns. mouse flickering) ja fps tippuu tasolle 5-15.

Joona:

Liian aikasin tuuletin, ei tuo juttu toiminu. Olen yrittänyt usealla koneella tuota juttua mutta aina ne vain siellä valmiina hurisevat kun lennon aloittaa. Mitä teen väärin?

Siis varmasti olet tehnyt oikein, että tallennat lennon moottorit sammuksissa ja teet siitä oletuslennon? Olet myös kokeillut, että kun sen jälkeen käynnistät simun ja aloitat oletuslennon, moottorit eivät ole käynnissä? Jos on, olet tehnyt jotain väärin, sillä tuo on kyllä toiminut kaikissa FS-versioissa aina.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page