Kysymyksiä FSX:stä

<< < (81/202) > >>

pho201:
En jaksa kaivaa viestiketjua vuositolkulla taaksepäin josko löytyisi sopiva otsikko. Uuttakaan ei kannata tehdä, joten lisään tähän ketjuun, vaikka kyseessä ei olekaan kysymys FSX:stä vaan pikemminkin vastus johonkin kysymykseen.

Osoitteessa: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Aq9-RAJ7AE8odFNwQ3ZnbXpLd2xCQzdBZ0gwOFJJbmc#gid=0

on lista tekeillä olevista (natiivi-) FSX-koneista (freeware tai payware)

Pekka

jannu-71:
Hei

Pitkästä aikaa tuli sellainen ongelma että turvauduttava foorumin apuun 
asensin realtimer ohjelman ja se tais kadottaa minulta ai-trafikin,ei ole kyllä ollenkaan mukava tulla tyhjälle kentälle 

Niin,jotain mysteeristä nyt eli Arlanda ja Heathrow kentillä on koneet,ainoastaan Vantaa tyhjä koneista   

AxuMies99:
Miks mulla joskus käy niin että kun olen ohjaamonäkymässä ja haluan vaihtaa johonkin toiseen näkymään kun painan s näppäintä semenee ulkonäkymään kun painan toisen kerran niin se menee takas ohjaamonäkymään?

B-7-5-7:
FSX skippaa noita eri näkymiä, jos lentää jossain keskellä ei mitään, kuten vaikka Atlantilla, kun ei ole yhtä ainotta lennonjohtotornia lähellä. Nearest tower view jää käymättä, ja se hyppää suoraan takaisin ohjaamoon.

AxuMies99:

FSX skippaa noita eri näkymiä, jos lentää jossain keskellä ei mitään, kuten vaikka Atlantilla, kun ei ole yhtä ainotta lennonjohtotornia lähellä. Nearest tower view jää käymättä, ja se hyppää suoraan takaisin ohjaamoon.

Ok. Mulla on Mädärissä siipinäkymä ja se hyppää senkin ohi. onko tämäkin normaalia eli kuuluuko se tuohon?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page