Kysymyksiä FSX:stä

<< < (93/202) > >>

flykarppa:

Tuol oli jotain juttuu, että tämä ei ole deittiforum :-D :-D

Pahoittelemme, Jorma, tapahtunutta   . Lipsahdimme äkkihurmiossa jonnemaisuuksiin.. Olen samaa mieltä, joku roti sen näillä palstoilla oltava sisällön suhteen  
jari

tslowman:

Ei FSX:n kanssa ole mitään suurempia ongelmia kunhan löytyy vähänkin järkeä päästä ja ongelmanratkaisukykyä. Kyllähän noita ongelmia saattaa joskus eteen tulla jos ei noudata asennusohjeita, mutta kyllä niihinkin tilanteisiin löytyy ohjeet jollei itse keksi miten saisi simun uudestaan toimimaan.

Täällä niitä ongelmia nyt esiintyykin paljon kun nuo vähän nuoremmat ei osaa seurata asennusohjeita, tai muutenvaan "vahingossa" paskovat jonkin.

Ymmärrän tämän, mutta kun esim. minulla on FSX toiminut moitteetta vuoden ja yhtäkkiä lopettaa toimintansa, niin en voi hyvällä tahdollakaan löytää vikaa omasta kämmistä. Etenkin kun en ole tehnyt mitään irrallisia säätöjä, asennellut mitään lisäosia, enkä muutenkaan räpelöinyt koko ohjelmaa. Olen vaan lennelleyt ihan normi asetuksilla. Kyllä tässä täytyy olla jotain sellaista, joka tulee jostain ulkoa.

Mainitaan nyt vielä, että virustorjunnat sun muut päivitykset ovat aina viimoisen päälle ajantasalla, en vieraile millään kyseenalaisilla sivustoilla, en lataile mitään epämääräisiä päivityksiä ja muutenkin olen skarppina. Koneen tehot ym. speksit riittävät hyvin FSX:n pyörittämiseen näillä asetuksilla. Taidan siirtyä takaisin FS9:n käyttäjäksi. Huoh. 

Yritän nyt vielä poistaa FSX:n, ja asentaa sen kokonaan omaan paikkaansa. Saas nährä kuin käy. Tiedottelen asiasta tuonnempana.

Joona:
Tumi, on paljon mahdollista, että olet ihan huomioimatta tehnyt jotain, joka rikkoi FSX:n. Tai mahdollisesti kovalevy on niin pirstaloitunut ettei se käynnisty, yms. Kyllä FSX:n toimimattomuudelle syitä löytyy, jos aletaan kaivamaan

Sulla taisi olla tuolla Program Filesissa FSX asennettuna. Asenna ehdottomasti muualle, sillä tuon kansion suojauksia ei ilmeisesti Windows 7:ssa mitenkään pysty ohittamaan täydellisesti ja siksi on aina välttämätöntä, että simua ei asenneta muualle. Voi hyvinkin johtua siitä, ettei se suostu käynnistymään, vaikka ennen onkin suostunut.

Kerosiini:
Jos se on vielä asennettuna, niin kai siinä tulee jonkinsortin viesti miksi se ei vastaa? Hankalaa neuvoa kun ei tiedä mikä osa tarkalleen jumittaa.

FSX ei tosiaankaan kannata asentaa sinne vakiopolkuun, eli Program Files(x86) kansioon. Sillä on windowsissa jotain erikoisoikeuksia (suojauksia) joka voi saada hommat kusemaan. Jos kerran lennät ihan defusimulla, suosittelen että poistat FSX ohjauspaneelin kautta, jotta ei rekisteriin jää merkintöjä, sitten asennat sen esim C:\FSX kansioon, ja muistat tietenkin päivittää SP2 versioon (joko Acceleration lisäosa tai erikseen FSX -> SP1 -> SP2)

tslowman:

Jos se on vielä asennettuna, niin kai siinä tulee jonkinsortin viesti miksi se ei vastaa? Hankalaa neuvoa kun ei tiedä mikä osa tarkalleen jumittaa.

FSX ei tosiaankaan kannata asentaa sinne vakiopolkuun, eli Program Files(x86) kansioon. Sillä on windowsissa jotain erikoisoikeuksia (suojauksia) joka voi saada hommat kusemaan. Jos kerran lennät ihan defusimulla, suosittelen että poistat FSX ohjauspaneelin kautta, jotta ei rekisteriin jää merkintöjä, sitten asennat sen esim C:\FSX kansioon, ja muistat tietenkin päivittää SP2 versioon (joko Acceleration lisäosa tai erikseen FSX -> SP1 -> SP2)

Juu ei, ei tule mitään viestiä miksi ei käynnisty. Se vaan jää junnaamaan siihen aloituskuvaan, jonka postasinkin aiemmin.

Nuo SP1 ja 2 mulla toki olikin. Pitääkö ne asentaa uudelleen jos muutan FSX:n omaan kansioon, vai riittääkö, että ne siirtää sinne?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page