Kysymyksiä FSX:stä

<< < (97/202) > >>

AmiGo98:
Rajattomia kertoja ainakin itselläni on aktivoinnin suhteen. Asennettu vuoden 2007 jälkeen useaankin otteeseen.

Joona:

Kysymys kuuluu, jos aktivoin puhelimella, toimiiko pöytäkoneen FSX sen jälkeen. Epäilen.

Ja toisaalta, minkälainen proseduuri tuo puhelinaktivointi on? En ole käyttänyt moista ikänä, enkä oikein halua tuhlata taaloja jos mitään varmaa lopputuloksesta ei ole.

Kyllä toimii vaikka 10 koneessa. Ei FSX käy tarkistamassa mitään aktivointia käytettäessä. Tarvitset sitä aktivointia vain, jotta saat ohjelman toimimaan koneella.

Jotain numeroiden näpyttelyä todennäköisesti tuo puhelinaktivointi kuten windowsin kanssa. Eli windows antaa numerosarjan jonka näpyttelet puhelimeen ja paluuna saat aktivointikoodin.

AriV:
Ei windows anna mitään koodia. DVD kotelossa tai tuotekansiossa on product key koodi joka annetaan soitettuasi palvelun tarjoajalle. Pari kertaa olen näin toiminut eikä mitään ongelmaa. Toinen tapa on netti, helppoa kuin heinän teko. 

Linkki: http://support.microsoft.com/kb/927007/fi

Joona:

Ei windows anna mitään koodia. DVD kotelossa tai tuotekansiossa on product key koodi joka annetaan soitettuasi palvelun tarjoajalle. Pari kertaa olen näin toiminut eikä mitään ongelmaa. Toinen tapa on netti, helppoa kuin heinän teko. 

Linkki: http://support.microsoft.com/kb/927007/fi

Olen Windowsin aktivoinut puhelimessa siten, että Windows on antanut pitkän numerosarjan mulle, jonka olen sitten välittänyt puhelimessa MS:n tuotetukeen, josta on muistaakseni annettu jokin numerosarja takaisin, jolla Windowsin saa aktivoitua.

River:
Moro!
Mulla on nyt ilmennyt harvinaisen ärsyttävä ongelma FSX:ssä, toki se saattaa olla myöskin käyttiksessä.
Kuvaus:
Illalla olin sammuttamassa tietokonetta, ja se sammutuksen yhteydessä alkoi asentamaan normaalisti uutta päivitystä. Seuraavana aamuna kaikki oli hyvin, kunnes huomasin että kun yritän käynnistää FSX:ää, se raksuttaa pienen hetken ja sen jälkeen sanoo "A fatal error occurred" ja sanoo että ohjelma täytyy sammuttaa. Asensin FSX:n puhtaasti uusiksi. Ilman SP1:stä ja SP1:n kanssa, simu toimii hyvin. Mutta sitten jos asennan SP2:n tai Acceleration Expansionin, niin ongelma palaa. Sen jälkeen tajusin että järjestelmänpalautus päivitystä aikaisempaan tilaan voisi toimia, mutta ei. Koko palautuspisteiden listassa ei ole tilaa ennen päivitystä. Olen yrittänyt hakea Googlella ties kuinka paljon, ja mikään ei tunnu auttavan.

Vielä error report:

Viallisen sovelluksen nimi: fsx.exe, versio: 10.0.61637.0, aikaleima: 0x46fadb14
Viallisen moduulin nimi: unknown, versio: 0.0.0.0, aikaleima: 0x00000000
Poikkeuskoodi: 0xc0000005
Virhepoikkeama: 0x099f006c
Viallisen prosessin tunnus: 0x13d4
Viallisen sovelluksen käynnistysaika: 0x01ce4746baf2c430
Viallisen sovelluksen polku: C:\Flight Simulator X\fsx.exe
Viallisen moduulin polku: unknown
Raportin tunnus: 03917e70-b33a-11e2-86fc-7071bcf597ec

Osaiskohan joku auttaa?

Navigation

Up one level

Next page