Kysymyksiä FSX:stä

<< < (101/202) > >>

jontekin:
Blaah, ongelmaa ei ollut, kun lähestyttiin Arlandaa, liekö sillä vaikutusta, että on keskellä metsää --> ei photosceneryä - ei paljon rakennuksia... Katsellaan uudestaan, lähestytään jonkin kaupundin yli.

J Ahponen:
Merkitys on sillä ettei sulla Tukholman alueella todennäköisesti viittä photosceneryä siinä ympärillä, alla meshit + landclassit ja siihen kun lätkäistään päälle vielä Erittäin tarkka payware scenery. Kyllä tuolla saa sen 4Gb täyteen kevyesti.

Jouka

Joona:
FSX:lle voi tehdä sen 3gb patchin, jolla sen saa käyttämään yli 2 gigaa virtuaalimuistia. Tosin, 64bit windowsin kanssa se ei ole tarpeellinen. Sitä voi silti yrittää.

Kerosiini:
Noilla specseillä sanoisin että FSX on tweakattu väärin, suosittelen jos laiskottaa bojoten tweak sivua tai sitten seuraa itse ohjeita ja laittaa näillä ohjeilla: http://kostasfsworld.wordpress.com/fsx-software-and-hardware-guide/

Tuolla Kostan sivun tweakeilla itsellä toimii FSX parhaiten, sulava ja 30 fps, autogeniakin voi olla varsin paljon ja silti maatekstuurit pysyy tarkkoina, kun asetukset kohdillaan.

Eikä se raukka myöskään osaa jakautua monelle ytimelle, vaan kuormittaa vain ja ainoastaan sitä yhtä ja ainoaa.

Kyllähän FSX käyttää niin monta ydintä kuin koneessa on saatavilla, vaikkei se täysin moni-ydin ohjelma olekkaan. Mutta jotkin tehtävät levitetään monelle ytimelle, ja tätä pystyy säätämään affinitymask tweakilla.

jontekin:
Joo Koitetaas tähän väliin jo annettuja vinkkejä, kiitokset niistä! Mulla on venetubon twiikki, mutta .cfg on räplätty senkin jälkeen.  Laitan nyt noi Kostan tweakit ja asetukset. Eikös fsx.cfg resetointi käynyt siten, että poistaa .cfg ja fsx luo itse uuden puhtaan .cfg:n?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page