Kysymyksiä FSX:stä

<< < (113/202) > >>

apple:
No nyt sekosi FSX lopullisesti. Kun aloitan pelin platalta, kosahtaa kone heti maan sisään, kuten myös kaikki AI-koneet. Ihan kuin tanner olisi noussut 1m ylöspäin... Hittolainen, on pelit ja vehkeet, mutta ainoa simu joka toimii tällä hetkellä on FS2004

Joona:

No nyt sekosi FSX lopullisesti. Kun aloitan pelin platalta, kosahtaa kone heti maan sisään, kuten myös kaikki AI-koneet. Ihan kuin tanner olisi noussut 1m ylöspäin... Hittolainen, on pelit ja vehkeet, mutta ainoa simu joka toimii tällä hetkellä on FS2004

Tapahtuuko kaikilla kentillä?

apple:
Juu   

mato zxc:

En viitsi nyt uutti triidiä tehä, mutta löytyykö FS9:lle jotain HighMemFixin tapaista tweakkia? Kun tuppaa loppumaan muisti välillä CLS-Wilco A330/340 mergen kanssa.

On. Itse käytin CFF explorer ohjelmaa jolla "muokkasin" FS9.exeä. Se ratkaisi itsellä kaikki OOM-kaatumiset. Koitahan foorumin hakua, jonnekin olen kirjoittanut ohjeet...

EDIT: Tästä näin.

Tässä pieni ohje:

1. Avaa CFF explorerissa fs9.exe-tiedosto

2. vasemmalta palkista kohta File header

3. keskeltä "taulukosta" valitse Characteris ja click here

4. pitäisi aueta uusi ikkuna ja siellä ruksi kohtaa App can handle >2gb adress space

Pade:

On. Itse käytin CFF explorer ohjelmaa jolla "muokkasin" FS9.exeä. Se ratkaisi itsellä kaikki OOM-kaatumiset. Koitahan foorumin hakua, jonnekin olen kirjoittanut ohjeet...

EDIT: Tästä näin.

Pitääs kokeilla tuota.
E:kiitos Iiro vinkistä ja tämähän toimi 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page