Kysymyksiä FSX:stä

<< < (13/202) > >>

lentäjä32:
Kyllä minä katsoin sieltä Fsinsider:ista ja löysin tuon sp2:sen, mutta luulin että tuota Download kohtaa ei voi painaa, vaan että siinä on muilla kielillä varustettuja ladattavia. Kiitos kuitenkin 

dc10-30:

Kyllä minä katsoin sieltä Fsinsider:ista ja löysin tuon sp2:sen, mutta luulin että tuota Download kohtaa ei voi painaa, vaan että siinä on muilla kielillä varustettuja ladattavia. Kiitos kuitenkin 

Ei siitä mitään pahaa voi tapahtua jos kokeilet että voiko sitä painaa! Tai mitä siitä tapahtuu.

lentäjä32:
Onko fsx:ssä aurinkoa? Kun pistin sen Clear skies sään, niin en löytänyt aurinkoa mistään. Ei ole ennen tullut mieleen, sillä säät on ollut vähän mitä sattuu, jolloin aurinkoa ei ole edes päässyt näkemään.

ToniH22:

Onko fsx:ssä aurinkoa? Kun pistin sen Clear skies sään, niin en löytänyt aurinkoa mistään. Ei ole ennen tullut mieleen, sillä säät on ollut vähän mitä sattuu, jolloin aurinkoa ei ole edes päässyt näkemään.

Kyllä sen sielä pitäisi mollottaa, mutta jos on tekstuurit jotenkin korruptoitunut niin sitten on tehny aurinko super novat.

Tonny0909:

Voiko olla mahdollista että olen poistanut FSX.cfg:n, etsiskelin sitä vain korjausasennuksen takia. Vai ne jotka sen korjausasennuksen on tehnyt, niin onko se muuttanut asetuksia mitenkään?

Voi olla mahdollista että olet sen poistanut, mutta simu tekee uuden kun käynnistät sen joten kyllä se pitäisi tallessa olla. Kaikki cfg- tiedostoon tekemäsi muutokset ovat kyllä poissa. Kannattaa otta backuppi sillointällöin siitä esim työpöydälle.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page