Kysymyksiä FSX:stä

<< < (137/202) > >>

erese:

En ajatellut kertovani. Yksinkertaisesti sen takia että; a) En tiedä b) Ei kiinnosta. Ikäisesi nuorukaisen pitäisi jo sen verran ymmärtää perusenglantia jotta (vaikka sanakirjaa käyttämällä) osaa edes pääpiirteittäin suomentaa perustekstiä. Jos et osaa, on jo aika opetella. Pärjäät jopa koulussa englannin tunneilla huomattavasti paremmin. Tsemppiä! 

Tälle ei muuta kuin että  Nyt oikeesti Axu, pääset loppujen lopuksi paljon helpommalla kun otat itse asioista selvää etkä ole koko ajan kyselemässä täällä mitä milloinkin saatika oleta että joku muu tekee asiat puolestasi. On jo aika opetella omatoimiseksi. Etsivä löytää jne... 

Ps. Kysyminen ei tietenkään ole kiellettyä mutta kuten sanottu niin tietyn pisteen jälkeen se osoittaa vain kysyjän saamattomuuden...

Ei täällä oikeasti tehdä sulle kiusaa vaan yritetään auttaa sua eteenpäin  Harmi vaan jos et ota opista vaarin 

Pe7e:
Sikäli outoa ettei kaveri muka osaa englantia, kun tuolla V-Norwegianin foorumeillakin peeloilee samanlailla, mutta englanniksi. Ja vieläpä ihan ymmärrettävästi. Eli joko trollaaminen jatkuu edelleen, tai ei itsekään tajua osaavansa... 

Tai sitten vaan ADD/ADHD... 

EDIT: Pari näytettä Axulta VNAXin puolelta:

My FSX freezes when i´m flying. After 15 minutes it gets alive and i can continue flight. What is a reason for this?

Hi, I´m looking for the Ultralight Ikarus C42 for FSX. is there a payware c42?

AxuMies99:

Sikäli outoa ettei kaveri muka osaa englantia, kun tuolla V-Norwegianin foorumeillakin peeloilee samanlailla, mutta englanniksi. Ja vieläpä ihan ymmärrettävästi. Eli joko trollaaminen jatkuu edelleen, tai ei itsekään tajua osaavansa... 

Tai sitten vaan ADD/ADHD... 

EDIT: Pari näytettä Axulta VNAXin puolelta:

Olen aiemminkin maininnut Ettei minulla ole ADHD:tä! Enkä ole trolli. Eli tarkoitin että asia mistä en tajua pätkääkään, olisi kiva saada tietää suomeksi mikä se asia on. Eli tuo widescreenaspect. En tajua siitä yhtään mitään joten olisi kiva tietää suomeksi mittä se tekee.

mato zxc:
http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,106602.0.html Pieni foorumin haku olisi löytänyt tämän ketjun, pikaisesti sanottuna WideviewAspect säätää kuvasuhdetta...

ametlib:
Laittamalla FSX.cfg:hen näin:

...
TextureMaxLoad=9
TransitionTime=4.000000
UPPER_FRAMERATE_LIMIT=30
WideViewAspect=True
...

saat laajakuvamonitorissa laajemman näkymän ohjaamossa - erittäin käytännöllinen mm. isoissa matkustajakoneissa.

Kokeile itse ensin arvolla false ja muuta sen jälkeen true, niin ymmärrät, mistä on kyse.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page