Kysymyksiä FSX:stä

<< < (17/202) > >>

ToniH22:

Siis meren jään pinnat vain minkä?

Landclassi alueet, eli maanpinta. Tuo vaikuttaa vaan siihen miltä se maa näyttää, eli tekee nurmialueet aidomman näköiseksi, mutta myös lumi näyttää samalta kuin tuo ruoho sitten.

lentäjä32:
Mitä minun siis pitää tehä sille vanhalle backupille?

ToniH22:

Mitä minun siis pitää tehä sille vanhalle backupille?

No jos et halua että lumi näyttää nurmikolle niin kannattaa purkaa se backup sinne FS/Scenery/World/texture kansioon, eli saat palautettua sen alkuperäisen.
Sitä oletus eli Backup tiedostoahan ei kannata poistaa vaan siirtää väh. sellaiseen paikkaan että se löytyy kun tarviit palauttaa oletus tekstuurin.

lentäjä32:
Voisitko vielä selittää ihan kohta kohdalta, että mitä minun kuuluisi tehdä?

ToniH22:

Voisitko vielä selittää ihan kohta kohdalta, että mitä minun kuuluisi tehdä? Sori jos vaivaan sua.

Eli kun olet pakannut vaikka Winrarilla sen detail1.bmp:n ja se paketti on ilmestynyt sinne texture kansioon tai minne sitten määrititkään sen niin se löytyy sieltä aina tallessa.
Sitten purat tuon Grass II sinne FSX/Scenery/World/Texture kansioon ja korvaat edellisen tiedoston. Sitten kun alat Talviaikaan lentelemään, niin sinun kannattaa tietysti purkaa siitä paketista(Backup) se oletus Detail1.bmp takaisin sinne FSX/Scenery/World/Texture kansioon, jotta saat taas lumen näyttämään lumelta. Toivottavasti tämä selventi yhtään.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page