FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
19.11.18, 06:58

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Kysymyksiä FSX:stä
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 47 48 [49] 50 51 Reply Print
Author Topic: Kysymyksiä FSX:stä  (Read 107362 times)
Jussi Aho

Date Registered: 03.06.15

Re: Kysymyksiä FSX:stä
« Reply #960 on: 03.06.15, 12:29 »

Minulla oli windows 8:lla fsx disc versio mutta se ei tietystikkään toiminut ja minulla oli siihen ostettu aerosoftilta ne airbus x extended koneet mutta fsx ei toiminut w8:lla, joten latasin w7 elikkä menetin kaikki ladatut jutut jne. W7 ostin steam editionin ja menin aerosoftin sivuille ja menin käyttäjätilille ja latasin ne uudestaan, mutta kesken latausta ruudulle ilmestyy neliö jossa lukee että tätä tiedostoa ei voida purkaa, ja lataus peruuntui. Mitä pitää tehdä???
Rolf Niemi

Date Registered: 14.02.05

« Reply #961 on: 03.06.15, 13:49 »

Minulla oli windows 8:lla fsx disc versio mutta se ei tietystikkään toiminut ja minulla oli siihen ostettu aerosoftilta ne airbus x extended koneet mutta fsx ei toiminut w8:lla, joten latasin w7 elikkä menetin kaikki ladatut jutut jne. W7 ostin steam editionin ja menin aerosoftin sivuille ja menin käyttäjätilille ja latasin ne uudestaan, mutta kesken latausta ruudulle ilmestyy neliö jossa lukee että tätä tiedostoa ei voida purkaa, ja lataus peruuntui. Mitä pitää tehdä???

Windows 8:lle voisit kokeilla tätä:

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows8_1-gaming/fsx-with-acceleration-pack-crashes-with-windows-81/05b9632a-6c75-4b5d-abad-e0384209a0e4

Mikko Kärkkäinen

Date Registered: 11.12.11

« Reply #962 on: 09.06.15, 06:57 »

Hmmmmm, pistetään tänne. Turha luoda uutta ketjua.

Kysymys:
Jos lentelen Hornetilla täällä kotimaassa, ja nousen vaikka EFHK:lta, niin missäpäin kenttää noita sotilaskoneita seisotetaan? Siis cold and dark -tilassa?

"I've personally flown over 194 missions and I was shot down on every one of them. Come to think of it, I've never landed a plane in my life."
- Adm. Thomas 'Tug' Benson
Petri Koivisto

Date Registered: 21.07.04

« Reply #963 on: 09.06.15, 07:03 »

Jos lentelen Hornetilla täällä kotimaassa, ja nousen vaikka EFHK:lta, niin missäpäin kenttää noita sotilaskoneita seisotetaan? Siis cold and dark -tilassa?
Tuolla TWY S:llä kiitoteiden välissä olevalla pikkupläntillähän ne pitivät majaa silloin viime kesänä kun täällä pöristelivät?
Mikko Kärkkäinen

« Reply #964 on: 09.06.15, 10:30 »

Okei, kiitoksia. Pystyyköhän sieltä aloittamaan sessiota, mulla on Mega Airport Helsinki?

"I've personally flown over 194 missions and I was shot down on every one of them. Come to think of it, I've never landed a plane in my life."
Joona Väisänen

Date Registered: 27.10.01

« Reply #965 on: 10.06.15, 19:49 »

Okei, kiitoksia. Pystyyköhän sieltä aloittamaan sessiota, mulla on Mega Airport Helsinki?

Jos sieltä löytyy joku stand. Muuten tallenna lento sinne.
Mikko Kärkkäinen

« Reply #966 on: 23.06.15, 07:36 »

Piti kysyä miten FSX:n auringon saa isommaksi. Mulla se on vaan pikku piste taivaalla, mutta osasin ihan itse muuttaa auringon kokoa muokkaamalla kyseistä tiedostoa tekstieditorilla.  Roll Eyes Mulla on ruvennut nuo koiden ohjaamon kuomut ryppyilemään, eli kun ne avaa, sulkeutuvat ne heti takaisin kiinni. Esim aerosoftin F-14X:ssa tämä sulkemisen audiofile jää päälle - huutaa siis koko ajan - eikä sitä saa pois... ideoita?

Alex Lund

Date Registered: 13.08.12

« Reply #967 on: 30.07.15, 13:20 »

Mikä on kun yhtäkkiä simun Add-Ons valikko hävinnyt kokonaan?Huh

EDIT: Ajoin Repair toiminnon ja nyt se ei enää edes käynnisty
« Last Edit: 30.07.15, 13:49 by Alex Lund »

Niilo Raappana

Date Registered: 07.07.14

« Reply #968 on: 30.07.15, 14:09 »

Mikä vikana? Latasin FSX:ään A2A Piper Cherokeelle OH-PDF värityksen, nakkaan aircraft.cfg:hen mitä pitääkin, heitän texture.oh pdf kansion sen koneen kansioon ja väritystä ei näy?
Aivan samalla lailla muitakin värityksiä oon ladannu, mutta tällä cherokeella + a2a c182 ei oo toiminu väritykset.
Joku neuvoo?

-N
Mikko Kärkkäinen

« Reply #969 on: 01.08.15, 16:12 »

Jossain keskusteluissa ja eteen osuvissa videoissa on esiintynyt eräs freeware tukialus, jossa on katapulteissa savut ja kansimiehet heiluttelevat kättään, kun kaikki on valmista. Mikäköhän tekele on kyseessä?

Toinen kysymykseni liittyy vrs tacpackiin. Joku kertoi että tuolla sovelluksella saisi lentotukialuksen mihin päin maailmaa haluaa. Pitääkö paikkansa?

Mikael Leinonen

Date Registered: 19.06.07

« Reply #970 on: 01.08.15, 17:25 »

Olisikohan Ai Carriers 2 kyseessä? Ja mitä tacpackiin tulee niin saa tukialuksen luotua vaikka minne samoin pitäisi onnistua myös tuolla Ai Carriers 2:lla thmbup
Mikko Kärkkäinen

« Reply #971 on: 01.08.15, 19:20 »

Mitenköhän tuon tukialuksen tilaaminen vaikka Atlantille onnistuu?

Mikael Leinonen

Date Registered: 19.06.07

« Reply #972 on: 01.08.15, 22:16 »

Löytyi tähänkin parit linkit http://forum.avsim.net/topic/433914-can-i-start-in-free-flight-on-a-carrier/

http://forums.vrsimulations.com/forums/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=6037

Käytännössä helpoin tapa saada tukialus sijoitettua minne itse haluaa on valita haluamasi kone, ladata lento ja sen jälkeen slewata itsensä sinne minne sen tukialuksen haluaa ja addon-valikosta valitsee vrs ai->carrier ja create now thmbup tai sitten käyttää tuota Ai Carriers 2 valikkoa

« Last Edit: 01.08.15, 22:38 by Mikael Leinonen »
Mikko Kärkkäinen

« Reply #973 on: 02.08.15, 05:28 »

Asia harvinaisen selvä. Kiitos avusta!  thmbup

Pekka Holopainen

Date Registered: 14.12.05

« Reply #974 on: 02.08.15, 08:13 »

Asia vielä osittain epäselvä. Pitääkö tuota vrs-sovellusta varten ostaa VRS:n Superbug tai mitä?

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
Mikko Kärkkäinen

« Reply #975 on: 02.08.15, 08:28 »

Ei tarvi. Superbug on erillinen lisäosakone.

Alex Lund

« Reply #976 on: 10.09.15, 18:42 »

Saiskos jotenkin laitettua sillee että trimmin lukema (asteet tai prosentit) näkyis jossain. A2A piperilla paha tehdä läpäreitä kun trimmi pitää laittaa neutral asentoon ja trimmi sijaitsee katossa jolloin pitää kääntää katse pois kokonaan etupaneelista.

Niko Leppänen

Date Registered: 01.02.10

« Reply #977 on: 11.09.15, 12:24 »

Saiskos jotenkin laitettua sillee että trimmin lukema (asteet tai prosentit) näkyis jossain. A2A piperilla paha tehdä läpäreitä kun trimmi pitää laittaa neutral asentoon ja trimmi sijaitsee katossa jolloin pitää kääntää katse pois kokonaan etupaneelista.
Jos sellaista ei löydy valmiina, niin saahan tuollaisen helposti itse tehtyä, kun tekee xml-gaugen, jonka ei tarvitse kuin vain näyttää pitch trim asteet.

Tai laitat asetuksista napin, joka palauttaa trimmin neutraaliasentoon?
Alex Lund

« Reply #978 on: 11.09.15, 12:26 »

Jos sellaista ei löydy valmiina, niin saahan tuollaisen helposti itse tehtyä, kun tekee xml-gaugen, jonka ei tarvitse kuin vain näyttää pitch trim asteet.

Tai laitat asetuksista napin, joka palauttaa trimmin neutraaliasentoon?

Mielestäni tuo näppäinkomento ei toimi A2A koneissa Huh Onkos sulla kokemusta XML gauge koodauksesta?

Mika Virolainen

Date Registered: 18.12.01

« Reply #979 on: 28.11.15, 15:46 »

Mikä voisi olla ongelmana tässä kuvassa?

Tuon kaappauksen otin Oslo - Helsinki -lennon jälkeen tänään (siirryin paikkaan slewaamalla lennon jälkeen). Tämä kumma "maa-alue" tulee esiin ainoastaan Ruotsista (ESSA) tai Norjasta (ENGM) Helsinkiin lentäessä. Menomatkalla jompaankumpaan kohteeseen ei näy mitään ylimääräistä Undecided Tämä alkoi siis FSX:n myötä. Ruotsiin en ole asentanut mitään, Norjaan Oslon (ENGM) kentän, ja siitäkin on ollut useita eri versioita. Suomessa ei ole käytössä Finland X. Tämä virhe oli olemassa jo ennen REX 4 ja FTX Global -lisäosia. Lähin maisema taitaa olla Swedflightin Kastrup + DENMARK MAP X 2.1.

En kyllä ymmärrä Shocked

Onko muilla ollut vastaavaa?

Edit: Ruotsin päällä näkyy ensin normaalisti Ahvenanmaa. Sittenkun tilanne alkaa, niin Ruotsin rannikkokaan ei näy oikein. Ilmeisesti tuo maiseman "piirtoalue" siis siirtyy mukana lennon edetessä (kuvassa Ruottin rannikko normaali).

« Last Edit: 28.11.15, 15:52 by Mika Virolainen »

Intel I7 8700K @ 4700Mhz / 16Gb DDR4 3200Mhz / GF GTS 1080/8Gb / Samsung EVO960 500Gb SSD for simulator & addons (Clean install Win10 + P3Dv4.3 + Aes A318/321 + other addons)
Pages: 1 ... 47 48 [49] 50 51 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1