Spotting guide for Turku Flyplass

(1/1)

SE-DYD:
Hei!
Jeg er ny her på forumet og usikker på om jeg har truffet rett sted. Dessuten er jeg norsk

Jeg skal en tur til Turku i sommer, og tenker ta turen til flyplassen for spotting! Kan noen hjelpe meg med en spotting-guide for denne flyplassen- ev gi noen tips??

kitte:
EFTU är väl inte världens intressantaste flygplats för spotting, men åtminstone är det enkelt att få en god vy över plattan. Om du tittar på den här bilden: http://www.airliners.net/photo/Russia-State-Transport/Ilyushin-Il-96-300/0897217/M/ så ser du i bakgrunden var alla står. Det är väl ungefär 50 m från  var bussen stannar och parkeringsplatsen för bilarna är precis bredvid också.  Antingen får du ta med dig en stege för att hänga över stängslet eller så står du på berget bakom!

SE-DYD:
Takk!
Jeg regnet ikke med at dette var noen stor flyplass. Jeg skal være noen dager i Helsinki først- og spotte på Vanda, og der har jeg vært før, så den kjenner jeg godt. Er ikke den største plassen det heller, men jeg er med min datter som skal på konsert, og da er det fint å kunne besøke flyplassene i nærhreten mens jeg venter. Fly er fly og det er sikkert en del fly der som jeg ikke er vant med å se, så interessant kan det bli likevel.  Håper bare det ikke er så liten trafikk på Turku at jeg må stå i timesvis å vente!?

Jeg har hyrbil- så om det er plasser utenom Terminalen det kan være greit å stå- gi gjerne tips om det også!

Navigation

Up one level