Laihduttaminen

<< < (2/5) > >>

Kuha91:
Inttiä vartenhan tässä pitäiskin laihduttaa. Olen kuullut kauhujuttuja että turhan isomassaset kaverit joutuis sivariin ja sinne en halua.

Mikko86:
Quote from: Mikko J Köykkä on 11.06.08, 10:05

Mene armeijaan! 85 kilosta 75 puolessa vuodessa.

Mulla tuli 9-kuukaudessa 3 kiloa lisää. Liekö osasyynä ollu palveluspaikka. Sieltä kun pääsi pois, niin lähti myös pari kiloa aika nopeasti..

Andersson:
Quote from: Hannu Kuha on 11.06.08, 10:12

Inttiä vartenhan tässä pitäiskin laihduttaa. Olen kuullut kauhujuttuja että turhan isomassaset kaverit joutuis sivariin ja sinne en halua.

Tuskin sentään. B-rapun miehiksi joutuvat tai ainakin Hyrylässä ne tuhdimmat kaverit.

ohahonen:
Enemmän kasviksia, pienennnä pikkuhiljaa annoskokoa ja liiku enemmän. Ei se sen kummempia vaadi. Tärkeintä on katsoa ja miettiä mitä suuhunsa pistää. Niin ja muista, ettei se pudotus tapahdu ihan pikku hetkessä...

fly_boy:
Tosiaankin kasvisten määrää lisää siinä lautasella, syö joka kerta kunnolla ja sen 4-5 kertaa päivässä. Ja liikuntaa. Kuntoasi en tiedä mutta jos se on heikonlainen niin joku 30min-45min kävelylenkki .väh 2 kertaa viikossa, parempi jos 3 kertaa viikossa (sykemittari kannattaa ottaa mukaan ja määrittää itselleen sopivat sykerajat, ei liian kovaa tai hiljaa). Siitä sitten rupeat kunnon noustessa (ja painon kadotessa  ) nostamaan vauhtia (pysymällä kuitenkin sykerajojen sisäpuolella) ja sen mukaan se matkakin kasvaa.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page