FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
18.12.17, 18:20

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Seattlessa vaalitaan perinteitä
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Seattlessa vaalitaan perinteitä  (Read 789 times)
Pekka Holopainen

Date Registered: 14.12.05

Seattlessa vaalitaan perinteitä
« on: 03.07.08, 08:55 »

Mistähän lienee Seattlen Tacoman (oletus)kentälle ilmestynyt Naurusaarilta paremminkin tutuksi tullut kiviukkopatsas? Arvelen, että se on tullut sinne jonkin lisäosamaiseman mukana (joke ;-), mutta minkä?

Pekka

[ attachment removed / expired ]

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
Osku Leskinen

Date Registered: 08.06.07

Re: Seattlessa vaalitaan perinteitä
« Reply #1 on: 03.07.08, 09:35 »

Katsos, kun VR kivi miehet menee junalla, niin noi menee lentämällä. Halunnu nähdä maailmaa. Grin

bemari
Former member
« Reply #2 on: 03.07.08, 10:31 »

Mistähän lienee Seattlen Tacoman (oletus)kentälle ilmestynyt Naurusaarilta paremminkin tutuksi tullut kiviukkopatsas?
Olisko kuiteskin Pääsiäissaarilta tutuksi tullut? Tongue
ToniH22
Former member
« Reply #3 on: 03.07.08, 10:41 »

Tai sitten jos sulla on jotain muita lisurimaisemia asennettuna, niin se voi vaikuttaa noihin kenttiin. Esim FlyTampan KSEA kentän kiitoradan vierellä oli tutkatorni pahasti keskellä sitä rullaustietä. FlyTampan foorumilta löytyi tuolloin ratkaisu ongelmaan.
Pekka Holopainen

« Reply #4 on: 03.07.08, 15:46 »

Minulla ei ole maksullisia maisemia asennettuna. Sen sijaan vaikka kuinka ilmaisia. Jonkun niistä mukana tuo lienee tullut. Seattlen Tacoma on kuitenkin ihan MS:n oletusmaisema. Siihen en itse ole lisännyt mitään.

Pekka

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
Niklas Kivinen

Date Registered: 12.10.06

« Reply #5 on: 03.07.08, 16:05 »

heheee...samainen kivipatsas näkyy miullakin Seattlessa. laugh

Niklas.K -Finland Kanta-Häme
Pekka Holopainen

« Reply #6 on: 03.07.08, 16:15 »

Mitä maisemia olet äskettäin asentanut? Minä en ole aikoihin lentänyt oletuskentältä, joten on paha mennä sanomaan minkä maiseman asennuksen jälkeen tuo olisi ilmestynyt.

Pekka

Osku Leskinen

Date Registered: 08.06.07

« Reply #7 on: 03.07.08, 16:26 »

Veikkaanpa että kyseinen patsas on jossakin pääsiäsisaarten scenessä. Niistä alat tuota etsimään.

Pekka Holopainen

« Reply #8 on: 03.07.08, 16:56 »

Ei ole maisemia sieltä asennettuna.

Onkos siellä lentokenttääkään  Shocked?

ToniH22
Former member
« Reply #9 on: 03.07.08, 17:21 »

Otappas vaiheittain niitä sceneryitä pois käytöstä sieltä scenery library listasta. Silleen sitä kait saa kaikkein varmemmin selväksi sen mikä maisema sen aiheuttaa. Ei varmaan nopeampaa ratkaisua ole.
Pertti Lode

Date Registered: 12.01.03

« Reply #10 on: 03.07.08, 19:07 »

Luulen että toi on tekijän "signatur" ja siinä tapauksessa niitä voi olla muillakin kentillä jotka hän on tehnyt.
Olen nähnyt joillakin kentillä jonkinnäkösen romukasan, mutta se on ollut aina hiukan sivussa.
Jari Vanhatupa

Date Registered: 27.03.08

« Reply #11 on: 04.07.08, 06:07 »

Haluan ehdottomasti tuollaisen patsaan! Kertokaa mitä pitää ladata jotta sen saan?

Pekka Holopainen

« Reply #12 on: 04.07.08, 07:34 »

Otappas vaiheittain niitä sceneryitä pois käytöstä sieltä scenery library listasta. Silleen sitä kait saa kaikkein varmemmin selväksi sen mikä maisema sen aiheuttaa. Ei varmaan nopeampaa ratkaisua ole.

Enpä viitsi nähdä moista vaivaa, kun ei tuosta haitakaan ole. Olisi vain mielenkiintoista tietää mistä se siihen on tupsahtanut.

Pekka

Pertti Lode

Date Registered: 12.01.03

« Reply #13 on: 04.07.08, 12:43 »

Haluan ehdottomasti tuollaisen patsaan! Kertokaa mitä pitää ladata jotta sen saan?

Itse en edes tietänyt että mulla semmoinen oli kentällä ennenkuin kävin katsomassa, ja siellä se tökötti radan alussa vasemmalla puolen, kuinka se sinne on tullut ,sitä en tiedä, eikä se minua häiritse vaikka se siellä onkin.
Minulla ei ole mitään etelämeren scenereitä koneessa joten sen kautta se ei ole sinne tullut.
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1