PMDG FMC på en touchscreen skärm
ekepeke:
Hej!
Tänkte köpa en touchscreen skärm att ha sin FMC i. Har någon erfarenhet av något sådant här? Kan någon föreslå någon bra skärm?
Erik
mgerner:
Quote from: Erik Linge on 16.06.08, 20:19
Hej!
Tänkte köpa en touchscreen skärm att ha sin FMC i. Har någon erfarenhet av något sådant här? Kan någon föreslå någon bra skärm?
Erik
Har absolut ingen erfarenhet, men det var en väldans bra idé! billigare än en FMC för 10 lax...
/Mikael
Twotter:
http://www.lilliput.cn/product3_1.html
Har tenkt samme tanken. Ikke altfor avskrekkende pris heller. 1800,- for Lilliput 10.4" LCD FA1042-NP/C/T Touch, 4:3, 800 x 600 i Norge.
kitte:
Jag ska köpa en 15" touchscreen men har ännu inte gjort slag i saken. Hans Westman här på forumet använder en 8" touch screen och skrev på annat ställe:
"Krister Touch skärmen funkar helt perfekt , använder den till alla plan med fmc.
I början var det lite knöligt man var så van att använda musen, men nu använder jag bara fingrarna."
ekepeke:
Quote from: Krister Lindén on 17.06.08, 11:25
Jag ska köpa en 15" touchscreen men har ännu inte gjort slag i saken. Hans Westman här på forumet använder en 8" touch screen och skrev på annat ställe:
"Krister Touch skärmen funkar helt perfekt , använder den till alla plan med fmc.
I början var det lite knöligt man var så van att använda musen, men nu använder jag bara fingrarna."
Ok, vilken tänker du införskaffa?
Navigation