Tyhmiä kysymyksiä muusta kuin ilmailusta, tietokoneista tms.

<< < (245/448) > >>

kenkku:

Mistä näen paljonko Euribor 12 kk oli 7.12.2007 ?? Pankkini väittää että uusi Euriboriin sidottu asuntolainani korko olisi 5,469 mutta mielestäni Euribor ei ole mennyt yli 5 prosenttiyksikön missään vaiheessa  itse oletin että se Euribor olisi silloin ollut jotain luokkaa 4,8. Kerpeleen kurssinousu... 

Jani

4,769 oli 12kk Euribor 7.12.2007. Pankkisi marginaali on siis 0,7 prosenttiyksikköä.

ilkkapo:

4,769 oli 12kk Euribor 7.12.2007. Pankkisi marginaali on siis 0,7 prosenttiyksikköä.

No on kyllä iso marginaali, jos se on tuon 0,7 %-yksikköä! Minulla marginaali on 0,32..

FIN1979:

No on kyllä iso marginaali, jos se on tuon 0,7 %-yksikköä! Minulla marginaali on 0,32..

Näin se taitaa olla. Parempaa ei vain saanut silloin kun asuntolainan otin viime vuoden joulukuussa  ei auta vikistä, maksaa vaan 

juksii:

Näin se taitaa olla. Parempaa ei vain saanut silloin kun asuntolainan otin viime vuoden joulukuussa  ei auta vikistä, maksaa vaan 

Kyllä vikiseminen auttaa. Pankin sedän juttusille vain ja kerrot että voitais jutella marginaalista ja että naapuripankissa ainakin olivat mielellään antamassa paremmalla korolla.
Todistetusti toimii 

OttoPOI:
Mistä johtuu että taivaanranta on lähes täysin eri värinen auringonnousussa kuin -laskussa? Nousussa hiukan oranssin vivahteinen, mutta enimmäkseen keltainen, laskussa täysin oranssi? (Tämäkin johtunee maapallon kolkasta, mutta tänään oli nätti lasku kun kolmen aikoihin kävelin koulusta kotiin  ) Entä mistä johtuu, että auringon laskun suunnan vastaisessa suunnassa taivas on punainen, eikä esimerkiksi tummansininen?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page