Tyhmiä kysymyksiä muusta kuin ilmailusta, tietokoneista tms.

<< < (301/448) > >>

tritari:
Tuolla Länsisataman konttihelvetissä pyöräillessä tuli mieleen, onko konttien sisältö aina ko. yhtiön kuljetuksessa mitä kontissa lukee (esim. Hanjin ja Hapag Loyd), vai onko yhtiöt jotenkin esim. käytön mukaan velvoitettu kustantamaan tietty määrä kontteja ja saavat sitten käyttää kaikkia riippumatta mitä laidoissa lukee? Kun kaiken järjen mukaan hommassa tulee muuten tyhjänä kuljettelua, koska ei kai aina voi olla tavaraa joka paikasta myös poispäin.

FSPilot:
Alkaa pikku hiljaa ottamaan päähän tämä nokan jatkuva veren vuoto. Viikon sisällä tullut kolmisen kertaa verta ja tämä on aika normaalia minulla. Eli mitä tuolle voisi tehdä? Verta ei vuoda kuin muutama minuutti kerrallaan, mutta sitä tulee usein. Voidaanko vuotamaton veren vuoto paikka polttaa tai voidaanko sille tehdä jotain muuta? Niin ja näsäviisaille tiedoksi että ei olla tälläkään viikolla kertaakaan puututtu toisten asioihin. 

Teme82:

Alkaa pikku hiljaa ottamaan päähän tämä nokan jatkuva veren vuoto. Viikon sisällä tullut kolmisen kertaa verta ja tämä on aika normaalia minulla. Eli mitä tuolle voisi tehdä? Verta ei vuoda kuin muutama minuutti kerrallaan, mutta sitä tulee usein. Voidaanko vuotamaton veren vuoto paikka polttaa tai voidaanko sille tehdä jotain muuta? Niin ja näsäviisaille tiedoksi että ei olla tälläkään viikolla kertaakaan puututtu toisten asioihin. 

Siitä mars mars erikois lekurille ja laser käyttöön.

matskupu:

Kai nautit tarpeeksi kaikenmaailman vitamiineja ja muutenkin ruokavalio on kunnossa?

Polttohommiksi menee toi todennäköisesti.

fly_boy:
Mitä korkkareista tuttu lause "Sieg heil" tarkoittaa hyvin suomennettuna? Pitkää ikää?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page