Tyhmiä kysymyksiä muusta kuin ilmailusta, tietokoneista tms.

<< < (325/448) > >>

Samppa:

Miten on siirsin 15.12. VISA kortilleni 900€ normaalilla tilisiirrolla käyttäen viitenumeroa edellisestä laskusta. 17.12. sain VISA laskun jossa on kuukausierä 90€. Tarvitseeko minun maksaa vielä tässä kuussa lisää 90€ vai huomioiko järjestelmä 15.12. jo maksetut 900€ ? Vai tuleeko karhukirje jos en ole maksanut 90 € lisää joulukuun eräpäivään mennessä ? Ilmeisesti lasku on jo ollut matkalla kun olen maksanut tämän kuun erän 900 € suuruisena. Pankkina on siis OP-Pohjola.

Olin jo ehtinyt siirtää rahat VISA tilille kun muistin että sieltä on se laskukin tulossa lähipäivinä. Nyt on budjetti sen verran tiukka joulun alla ettei viitsisi tuota ylimääräistä 90€ heittää sinne tilille jo 900 € lisäksi.

Jani

Suosittelen, että otat yhteyttä suoraan luottokuntaan ja sovit asian heidän kanssaan. Luulisin, että asia järjestyy, kuten niillä on tapana aina järjestyä.

mkallas:

Miten on siirsin 15.12. VISA kortilleni 900€ normaalilla tilisiirrolla käyttäen viitenumeroa edellisestä laskusta. 17.12. sain VISA laskun jossa on kuukausierä 90€. Tarvitseeko minun maksaa vielä tässä kuussa lisää 90€ vai huomioiko järjestelmä 15.12. jo maksetut 900€ ? Vai tuleeko karhukirje jos en ole maksanut 90 € lisää joulukuun eräpäivään mennessä ? Ilmeisesti lasku on jo ollut matkalla kun olen maksanut tämän kuun erän 900 € suuruisena. Pankkina on siis OP-Pohjola.

Olin jo ehtinyt siirtää rahat VISA tilille kun muistin että sieltä on se laskukin tulossa lähipäivinä. Nyt on budjetti sen verran tiukka joulun alla ettei viitsisi tuota ylimääräistä 90€ heittää sinne tilille jo 900 € lisäksi.

Jani

Eihän sun budjetti ole tiukka, kun voit maksaa sen 90 € Visalla  :-)

Vakavammin puhuen: mulla on Visassa suoraveloitus ja olen ollut havaitsevinani, että jos teen (manuaalisen) tilisiirron kuukauden aikana, niin silloin suoraveloitus jää väliin. Tästä olen tulkinnut, että Luottokunta on todennut kuukausittaisen suorituksen tapahtuneeksi. Sinuna en siis olisi hirveän huolissani tuosta 90 € laskusta. Mutta kuten jo yllä todettiin, niin puhelu Luottokuntaan selvittää asian helposti ja nopeasti.

MikkO

Pikkis:
UPO TL1100 asiantuntijoita? Mikäs on kun pesukone ei pese ohjelmia loppuun vaan keskeyttää pesun ja ajaa ohjelman loppuun pikavauhtia kuitenkin yleensä ilman huuhtelua? Normaalisti kirjopesu kestää 132 min, nyt se ajaa ohjelman läpi alle tunnin.

Olen tarkistanut poistoletkun(löytyi kolikoita ja tutti) ja nukkasihdin. Siellä päässä näyttäisi kaikki olevan kunnossa. Onko koneesta menossa/mennyt timeri?

matskupu:

UPO TL1100 asiantuntijoita? Mikäs on kun pesukone ei pese ohjelmia loppuun vaan keskeyttää pesun ja ajaa ohjelman loppuun pikavauhtia kuitenkin yleensä ilman huuhtelua? Normaalisti kirjopesu kestää 132 min, nyt se ajaa ohjelman läpi alle tunnin.

Olen tarkistanut poistoletkun(löytyi kolikoita ja tutti) ja nukkasihdin. Siellä päässä näyttäisi kaikki olevan kunnossa. Onko koneesta menossa/mennyt timeri?

Google vahvisti aavistukseni. Muillakin ollut samoja ongelmia saman koneen kanssa. Todennäköisesti ohjelmakortti rikki. Uus ohjelmakortti maksaa kokemuksieni mukaan 100-150€ (+työt), joten ei kannattane korjata..

petu95:
Itselläni on yksi tyhmä kysymys: Miksi ihminen ei tunne maan pyörimistä vaikka maa pyörii muistaakseni yli 10000 km/h?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page