Tyhmiä kysymyksiä muusta kuin ilmailusta, tietokoneista tms.

<< < (81/448) > >>

Ilkka:
Esimerkiksi Medi-Heli ja muut kopterit operoivat usein matalalla ja rajoitetussa näkyvyydessä, joten punaiset pallot saattavat olla kovastikin hyödyksi. Mitään muuta funktiota niillä palloilla tuskin on kuin varoittaa lentoesteistä.

msokero:

No nyt sitten käytän tätä tilaisuutta päivittäin, esitin kyllä että maksan kaiverretun laatan mikäli tuo lentopäähine joutaa erääseen museoon, mikäli museonjohtaja hyväksyy, eli syämättä jäännyt lentopäähine mallia ilmeisesti suomalainen talvipäähine koska on vaikeasti käytettävä ruokailuun.

Arne, sisälläsi sykkii suuri, lämmin, inhimillinen sydän... 

hennri:

Esimerkiksi Medi-Heli ja muut kopterit operoivat usein matalalla ja rajoitetussa näkyvyydessä, joten punaiset pallot saattavat olla kovastikin hyödyksi. Mitään muuta funktiota niillä palloilla tuskin on kuin varoittaa lentoesteistä.

Minä kun olen luullut etttä ne ovat lintuja varten, jotta eivät lentäisi johtoja päin/istuisi niille jolloin niistä tulisi nopeasti paisteja

arttula:
Kyllähän ne lintujakin varottavat, jos sattuvat lintujen reitille. Joka paikassahan noita ei ole. Linnusta muuten ei tule paistia, vaikka istuisikin johdolle...

Arttu

Minä kun olen luullut etttä ne ovat lintuja varten, jotta eivät lentäisi johtoja päin/istuisi niille jolloin niistä tulisi nopeasti paisteja

susiluoto:

Mitä virkaa on noilla EFHK:n lähiseudulla voimalinjoissa nököttävillä punaisilla palleroilla?

Kyselin tuota aikoinaan energiayhtiön silmäätekevältä, ovat nimenomaan isoja lintuja ajatellen tehtyjä, eli ettei joutsenet, hanhet ym telois itseään.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page