Tyhmiä kysymyksiä muusta kuin ilmailusta, tietokoneista tms.

<< < (129/448) > >>

kieran:

Pitääkö vilauttaa vilkkua, kun vaihtaa kaistaa... ?

Ehdottomasti! Ärsyttää ihmiset jotka poukkoilee kaistalta toiselle ilman vilkkua. Joskus aikoinaan 15v sitten kun olin autokoulussa opettettiin että aina kun auto siirtyy sivusuunnassa niin vähintään kolme kertaa täytyy suuntavilkun vilkuttaa, sitten vasta voi kääntää rattia

OldCrow:

Mitä kaistaa? Onnistuuhan se ilmankin vilkkua.

Toivotan pitää ikää. Mutta ota toiset huomioon, jotta et tapa viattomia liikenteessä omahyväisyydelläsi.... Armeijan sotakoulussa opetettiin, että kun siirrät ajoneuvon metrinkin sivusuunnassa, niin näytät vilkkua. Sotalaivastossa valo- ja viestimerkit olivat ehdottomia viestinnässä toiselle osapuolelle, mitä sitä turhaan ottamaan kylki vasten kylki kosketusta muualla kuin tanssiparketilla  .

Mikko86:

Toivotan pitää ikää. Mutta ota toiset huomioon, jotta et tapa viattomia liikenteessä omahyväisyydelläsi....

Mä kun luulin, että tämä oli joku vitsi. Tietysti pitää käyttää, ja omasta mielestä käytänkin enemmän kuin muut autoilijat.

OldCrow:

Mä kun luulin, että tämä oli joku vitsi. Tietysti pitää käyttää, ja omasta mielestä käytänkin enemmän kuin muut autoilijat.

No annetaan anteeksi, kun otat opiksesi ja näytät vilkkua .

V..ttu sehän on merkki muille kadun-/tientallaajille, notta aion vaihtaa suuntaani, jotta otat jalan poies kaasulta ja annat kohteliaasti tilaa. Turvavälin huomioiden tämä tapahtuu sekunnin sadasosalla, ja matka jatkuu kaikilla osapuolilla jouhevasti...

kieran:

No annetaan anteeksi, kun otat opiksesi ja näytät vilkkua .

V..ttu sehän on merkki muille kadun-/tientallaajille, notta aion vaihtaa suuntaani, jotta otat jalan poies kaasulta ja annat kohteliaasti tilaa. Turvavälin huomioiden tämä tapahtuu sekunnin sadasosalla, ja matka jatkuu kaikilla osapuolilla jouhevasti...

Kunpa vaan immeiset oppisi myös liikenteessä käyttämään enemmän sitä vilkkua ja vielä ajoissa eikä vasta siinä vaiheessa kun on jo puoliksi toisella kaistalla...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page