Tyhmiä kysymyksiä muusta kuin ilmailusta, tietokoneista tms.

<< < (157/448) > >>

slapshot:
Onko kukaan nähnyt Tieteen Kuvalehteä? Siis juuri ilmestynyttä numeroa, saapui eilen postissa.

Olin eilen (18.07) tiilikasan "tiilituolilla" istumassa ja käytin lehteä istuma-alustana. Siihenhän se sitten tietenkin unohtui. Kävin tänään 13-15 tarkastamassa, mutta lehti oli viety. Lehden muovinen toimituspussukka löytyi tietysti avattuna siitä vierestä.

Oma mokahan se oli, mutta piru kun en ehtinyt sitä yhtään edes lukaista...

Tuskin sentään kukaan täältä foorumilta..? No, tilaisuus tekee varkaan.

P.S. Tietääkö kukaan mitä tapahtui tiilikasan kahdelle "nahkasohvalle"? (kaksi metallirunkotuolia)

MikaelT:

Mitenköhän pitäisi ääntää oikein venäjänkielen kirjain bI? Tokihan tuo varmasti on hivenen erilainen eri sanayhteyksissä, mutta noin yleisesti ottaen?

Kyseessä on niin sanottu taka-i, nosta kielen kärki ylös ja ikään kuin irvistä hieman niin pitäisi tulla oikein.

ilkku:
Kaverini kysymys: Jos on vaikka tiilitalo: Onko tuo talo puuta vai tiiliä?

arttula:

Nyt on kyllä threadin nimen arvoinen kysymys todellakin.

"Jos minulla on auto, niin onko minulla polkupyörä?" samaan kastiin. Olikos se Jope Ruonansuu joka sanoi "Ajattele ny vähä itekin."

Tai samaa sarjaa, kuin: Onko Kakolassa karuselli ?

bemari:

"Jos minulla on auto, niin onko minulla polkupyörä?"

Sehän riippuu tietenkin siitä, mikä auto sinulla on. Jos sinulla on vaikka jokin onneton riisikuppi, on sinulla silloin enemmänkin polkupyörä, kuin auto. Mutta jos sinulla on jokin oikea auto, vaikkapa Volga, niin edes polkupyörän manitseminen samassa lauseessa ei tule kuuloonkaan.

Samaahan voidaan soveltaa vaikkapa lentokoneisiin, jos sinulla on nintendo, niin sinulla ei ole lentokonetta. Jos taas sinulla on vaikkapa Tupolev, niin silloin sinulla on lentokone.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page