Wilco Fleet - Bombardier CRJ/Pilot In Command ERJ 145

(1/3) > >>

Timo Poikela:
Hellou.
Mitäs mieltä olette tästä lennokista, hinta 26.90. Onkos hintansa väärti, mitä hyviä/huonoja puolia?
Tässä vielä toinen, just sama hinta, Pilot In Commandin Embraer ERJ145, mitä hyviä/huonoja puolia, kumman näistä tilaan?
Eli nyt haluaisin aidomman tuntuisen, en siis aidomman näköisen.
Niin ja webbisivut: http://www.verkkokauppa.com/
Kiitoksia

Timppa

ToniH22:
Eilen ostin tuon Wilco PIC ERJ:n ja tänään nähtävästi pääsen kokeilemaan sitä ensimmäistä kertaa. Aiempi versio jonka ostin oli sellanen versio jossa ei tätä VC ollu mukana...siitä on aikaa iät Hintaa tälle PIC versiolle tuli veroineen reilut 21€
Pitää kertoa kokemuksesta,,,sain sille Finncomm airlinesin maalauksen, joten saa kotisuomessa lentää sen lennon.

mtanttar:
Minulla on tuo ERJ145, olen kyllä kovasti mieltynyt siihen. Tarpeeksi yksinkertainen kone operoida, asiasta tarkemmin tietävät voivat kertoa onko realismista tingitty kun esim. moottoreiden käynnistys on todella yksinkertaista. Aivan täydellisesti (tai lähes) mallinnettu kone tämä tuskin on jos sellaista hakee. Mutta ainakin minulle sopii hyvin se että koneella pääsee nopeasti taivaalle. Hyviä puolia lisäksi:

-Täydellinen FMS johon saa navdatan ja proseduurit päivitettyä (tosin kaikki proseduurit eivät toimi oikein)
-Finncomm -paintti löytyy joten pääsee lentämään Kemin ja Helsingin väliä

Huonona puolena on että kone on hieman raskas. Itselläni ei ole toivoakaan VC:n käyttämisestä, ja 2D-paneelillakin raskauden huomaa. Mutta jos koneesta löytyy vääntöä niin VC toimii ja matkustamo on myös mallinnettu.

ToniH22:
Sen verran olen hakoteillä tuossa ERJ:ssä ja Legacyssä, miten sen TO configin engineille saa laitettua, ettei se nainen sielä valita tai lue sitä NO TO Config.
Manuaaliakin luin tuossa vielä äsken ja mielestäni tuon harjoituksen tein pitkälti tuon manuaalin mukaan, mutta ei vaan sitten meikäläiselle tuo homma toimi :S

juhake:
Quote from: Toni Hiltunen on 19.06.08, 17:14

Sen verran olen hakoteillä tuossa ERJ:ssä ja Legacyssä, miten sen TO configin engineille saa laitettua, ettei se nainen sielä valita tai lue sitä NO TO Config.

TO Config ei (sinällään) liity moottoreiden tehoasetukseen vaan koneen oikeaan lentoonlähtökonfiguraatioon. Eli tsekkaapas että sulla on trimmit, laipat, jne. koneen käsikirjan mukaisissa arvoissa lentoonlähdössä.

Navigation

Up one level

Next page