Abacus

(1/10) > >>

Timo Poikela:
Moro.
Korviini on kuulunut vain pelkkää huonoa tästä kyseisestä merkistä, mutta olen siliti ostanut niitä muutaman, enkä itse ole mitään vikaa huomannut. Mikä ihme tuo näille tämän huonon maineen?Kyllä myönnän, että ei vedä vertoja LDS tai PMDG:lle, mutta lennettäviä!

Timppa

ollik:
Ne ovat varmaan ihan yhtä lennettäviä kuin default koneetkin tai mitkä tahansa esim. avsimista tai flightsim.comista ladatut freewaret. Monet abacuksen koneet ovat itse asiassa huonompia kuin monet ilmaiset. Realismia ne ei ole nähneetkään eli niillä lentämällä ei saa mitään käsitystä oikean koneen proseduureista.

Timo Poikela:
Niin, sen huomasinkin siitä Airbus Seriestä. Entäs sen sceneryt? Olen nähnyt yhden Globalin, kuulemma hyvä. Sis. 6 DVD:tä ja 4 Gigaa maastoa

Timppa

ToniH22:
Yksi ainut kone Abacukselta himottaisi, olisi tuo ainut ehkä hienoin malli tuosta Adam Aircraft 500 koneesta, tietty en rahoja laita siihen vaan odotan, että josko Eaglesoft yms firma tekisi siitä paremman version...sitä demoa kokeilin kyllä, mutta eipähän lentomallinnus kovin sykähdyttänyt meikäläistä...siis tässä Abacuksen tekeleessä.

dc10-30:

Kuinka monessa ilmaisessa koneessa on virtuaalimatkustamo? Abacus tekee koneita joita osaa ohjata myös nekin jotka eivät jaksa
lukea ohje vihkosia/tai jopa kirjoja.

Navigation

Up one level

Next page