RC-harrastajia
tatez:
Siis tohtiiko kukaan foorumilainen tunnustaa moista harrastusta omakseen.
Eli itellä alkanut tuo radio-ohjattavien harrastus autoista, muutama vuosi sitten. Nyt olen rakennellut Tamiyan Scaniasta soran ajoon sopivaa autoa. Ja noin puolisen vuotta tehnyt pyöräkuormaajaa radio-ohjauksella tietysti.
Tekstiä ja kuvia harrastuksestani.
http://rc10.fi/index.php?topic=24127.0
Ja oon nimimerkillä: juupeli72
Pe7e:
En harrasta mutta kaverilla joskus ollut joku Mitsubishi Lancer polttomoottori mitä joskus tullu kokeiltua... ois kyllä kiva tällänen mutta maksavat niin prkleesti.. jumbossahan noita myydään vaikka minkälaisia mutta hintaa löytyy niin pirusti..
MiNi:
Quote from: Petri Koivisto on 10.07.08, 20:28
En harrasta mutta kaverilla joskus ollut joku Mitsubishi Lancer polttomoottori mitä joskus tullu kokeiltua... ois kyllä kiva tällänen mutta maksavat niin prkleesti.. jumbossahan noita myydään vaikka minkälaisia mutta hintaa löytyy niin pirusti..
Korisarja 1117e, asennus 550e, 90mm putket 479e, 18" Ozin kromivanteet xxxxe...
Paljonko tuollainen rc-auto oikein maksaa kun Koivisto sanoo tuon edelläluetellun jälkeen että rc-auto maksaa pirusti?
Ihan mielenkiinnosta kysyn kun ei ole mitään käsitystä.
Juhowee:
Löytyy kunnon Kyosho -maasturi tallista, ihan mukavasti kulkee ja hyvät renkaat, kelpaa heitellä kaiken maailman p-rinkejä
maikhell:
Hehe..tulipa sopivasti tämä aihe. Kaverin kanssa viime viikolla laitettiin sellainen TEPI RC-lentäjät RY(rekistöröimätön yhtiö) pystyyn huumorimielellä ja nyt on tulossa englannista Wilga 2000 RTF:ät. Pitäisi tulla ensi viikon alusta. Hintaa tuli kun ostettiin ne sieltä niin 127,80€ per nokka kun suomessa vastaan hinta oli 200€. Koneessa on myös vesiponttoonit eli voi myös vetten päällä harrastaa lentämistä..tosi jees!
Suunnitelmia on paljon yhtiön varalta..jopa paidat on jo suunniteltu, sekä arvoasteikko ja kaikki!xD Eli tervetuloa yhtiöön jos kiinnostaa!:)
Vaimot saa jotkut fanipaidat, kun ovat olleet muutenkin niin nihkeitä koko jutun takia..ihmetellyt vain miten aikuiset miehet jaksaa innostua moisista kotkotuksista.
Jaahas..minä painun nyt pehkuihin..huomenna pääsee E-170 kyytiin Puolan Gdanskiin..Jihaa!:)
Navigation