Lennonjohtajia Neste Rally Finlandiin 2008?

(1/1)

jukkapalander:
Terve!

On se aika vuodesta kun Neste Rally Finland ja sen tuomat virtuaalituristit rupeavat rynnimään Suomeen. Tänä vuonna 2.8 on asettunut tapahtumamme ajankohdaksi, jonne itsestäänselvyytenä tarvitaan johtajia ohjaamaan lentäjät koneineen oikeaan kaupunkiin, Jyväskylään. Löytyykö täältä halukkaita johtajia kyseiseen tapahtumaan? Jos löytyy, niin pistäkää viestejä tähän topicciin tai privaattiviestiä minulle, niin katsotaan miten jaemme positionit kyseiseen tapahtumaan. Jos tapahtumaan löytyy riittävästi halukkaita johtajia, niin rupeamme miehittämään myös Helsinkiä.

jukkapalander:
Rohkeasti kaikki ilmoittautumaan tapahtumaan johtamaan! Muutama johtaja on jo tapahtumaan värvätty ja lisää otetaan, niin paljon kuin halukkaita on ja paikkoja riittää! Paikat jaetaan tietysti sitten kokemuksen ja tiiman mukaan.  Osallistukaa kaikki mukaan tähän mahtavaan tapahtumaan. 

sami:
Hep, jos työt sallii.

kenkku:
Olen käytettävissä

jukkapalander:

Olen käytettävissä

Hieno homma!

Kivasti on jo johtajia ilmoittautunut tapahtumaan ja lisää otetaan vielä jos halukkaita ja paikkoja kyseiselle henkilölle sopivasti löytyy.  Mitä enemmän johtajia, sitä enemmän liikennettä... 

Navigation

Up one level