Spottingförening!

<< < (9/13) > >>

Ogge:

Däremot tycker jag att det är lite underligt att Du som ändå är en av "ledarna/grundarna" i eran förening har texten "Hey emo, go cut your self" i din profil.
Vad kommer du säga ifall det kommer någon med "emo-klädsel" och vill vara med i föreningen?
"-Nej, tyvärr du, gå och skär dig istället". Om ni vill hålla eran förening på en seriös nivå borde du inte ha sådana texter i din profil.

Det var ett himla tjat om hans signatur. Låt han ha det om han vill.

ChristofferJ:

Det var ett himla tjat om hans signatur. Låt han ha det om han vill.

Läs vad jag har skrivit i mitt tidigare inlägg, så märker du att jag har en anledning till det, och att det inte bara är vanligt "tjat".

Jonas Lindberg:

Han skriver vad han tycker, och så länge det inte är några personliga påhopp mot dig eller någon annan, så tycker iallafall jag att det inte sänker nivån i tråden nämnvärt. Att han är Moderator har inget med det att göra.
Däremot tycker jag att det är lite underligt att Du som ändå är en av "ledarna/grundarna" i eran förening har texten "Hey emo, go cut your self" i din profil.
Vad kommer du säga ifall det kommer någon med "emo-klädsel" och vill vara med i föreningen?
"-Nej, tyvärr du, gå och skär dig istället". Om ni vill hålla eran förening på en seriös nivå borde du inte ha sådana texter i din profil.

Tycker att denna tråd hade börjat spåra ur innan detta inlägg. Men att vara kritisk till någons signatur kommer (kanske) i slutänden leda till person påhopp.Vad va tanken med ditt inlägg Chris? Var det för att tillföra något till tråden eller för att ge ytterligare ett samtalsämne i tråden? Tycker själv inte det har med en förening att göra vad man har för signatur och att man ska respektera allas åsikter och idéer, inte beroende på vad det står i ens signatur. Om någon vill tjafsa om mitt inlägg så hänvisar jag till ett PM .
Tack o hej! Lycka till med föreningen.
/Jonas

thomashjelm:

Trådskaparens signatur reflekterar honom och hans roll som ledare i den föreslagna föreningen. Jag tycker i högsta grad den är relevant i frågan, därmed inte sagt att jag tycker den är passande.

/T

Daniel Skoglund:

Han skriver vad han tycker, och så länge det inte är några personliga påhopp mot dig eller någon annan, så tycker iallafall jag att det inte sänker nivån i tråden nämnvärt. Att han är Moderator har inget med det att göra.

Annars tycker jag att det är ett bra intiativ att dra igång en spotting-förening, och även fast jag inte är speciellt inbiten spotter själv, så vet jag ju att det finns många här på FSN som är det.
Istället för västar som har blivit så nerröstat, så kunde ni vill ha svarta hood-tröjor med vit text i stil med "SFF"?

"men att gå runt i västar, varför inte slå till med propellerkepsar också? ifall västen blir smutsig?," Som jag skrev innan tyckte jag att istället för att lägga en som här kommentar så kan han väll antingen stunta i det eller skriva på ett bättre sätt, en moderator bör väll inte sänka stämingen i en tråd utan återupprättades. Sen ang. min signatur så hänvisar jag till PM om ni vill klaga, tycker att råden har spårat ut, tyvärr har vi inte fått den respons vi hade hoppats på. Ber jag admin att låsa tråden, om nån annan är mer intresserad utav att vara med eller komma med förslag så hänvisar jag också till PM. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page