Spottingförening!

<< < (13/13)

made0714:

Nu har vi ju redan avhandlat väst-frågan ett antal sidor (!), varför fortsätter den att dyka upp i flera inlägg?

Bra fråga!

Eftersom vi mött lite motstånd ang. identifieringen så har vi lagt det projektet på is ett tag, eftersom det finns många för och nakdelar samt många åsikter så väljer vi att vänta med den frågan till vår egen hemsida är färdig och man kan ta upp frågan igen. vi kommer självklart att lyssna på allas åsikter och inte genomföra något som inte kommer att funka eller användas!

Annars så har arbetet med hemsidan börjat! beräknas vara färdig 1:a sep, och jag kan lova att det blir en hel del överraskningar m.m.
Annars så jobbar vi vidare för att att allting ska fungera tills 1:a sep.

Ni får gärna komma med förslag på saker ni tycker att hemsdan och föreningen ska innehålla! Vi har en del saker att jobba med men alla förslag är välkommna!

Trevlig helg!
//M

steffe:
g

Lasse Karlsson:
Slueta gnäll nu på spotterförngen! Jag hoppas den blir världens bästa frening!!
Och jag hoppas forum blir mycket bättre och stöörrre än G-Krafts forbannade skitaforum som man borde stänga odelbart!!!

mgerner:
Någon som vet statusen? Blir det någon förening?

/Mikael

Nemesis:

Slueta gnäll nu på spotterförngen! Jag hoppas den blir världens bästa frening!!
Och jag hoppas forum blir mycket bättre och stöörrre än G-Krafts forbannade skitaforum som man borde stänga odelbart!!!

Det var från G-kraft som iden kom upp.

Navigation

Up one level

Previous page